недеља, 20. мај 2018.

Revuele Vitanorm antioksidantna krema za lice sa vitaminom C

Nega lica je vrlo vazna, kako zbog estetike tako i zbog zdravlja koze. Nikada se vise nije vodilo racuna o izgledu kao poslednjih par godina, beauty industrija je u ogromnoj ekspanziji...tako da je izbor kako dekorative tako i preparative neverovatan. Obzirom da sam se mnogo puta do sada uverila u to da cena ne znaci kvalitet, rado isprobavam jeftinije proizvode. Sa Revuele brendom sam vas upoznala u ovom postu kada sam recenzirala masku za kosu, kako mi se maska veoma dopala, nastavila sam da istrazujem brend.
Kremu sam kupila neplanski, cisto da iz prodavnice ne bi izasla praznih ruku, ali i zato sto je delovala kao vrlo zaniljiv a povoljan proizvod. 
Krema je namenjena svim tipovima koze, koristi se kao nocna nega. Glavna namena kreme je smanjenje crvenila koze i ujednacavanje pigmentacije, takodje povoljno utice i na hidrataciju koze... Dakle, krema deluje obecavajuce. Da li ispunjava sve navedeno?


U mom slucaju da. Na bradi mi se redovno javljaju bubuljice iz razlicizih razloga, nekada su blaze nekada se bas upale, nekada se zadrze samo na regiji brade a nekada se prosire i po obrazima...bilo kako bilo, usled svega toga javlja mi se cesto crvenilo koze, imam blage flekice...a kako je doslo toplo vreme, a Sunce je ove godine veoma agresivno koza mi je i blago suva...
Krema je blagog i prijatnog mirisa, lepo se nanosi i koza je veoma brzo upija i ne ostavlja nikakv trag osim prijatnog osecaja na kozi. Ne izaziva iritaciju, ne masti kozu, tako da je ujedno i odlicna kao podloga za sminkanje... nakon nekoliko dana redovne upotrebe primetila sam da se crvenilo smanjilo, a nakon toga i da su flekice od bubuljica manje vidljive. Kada je koristim kao podlogu za tecni puder, sacekam nekoliko minuta kako bi koza lepo upila kremu pa onda nanosim puder, nakon kreme puder lepo legne, suvi delovi su manje izrazeni. Mogu da kazem da je ova krema u mom slucaju potpuno ispunila obecanje/ocekivanje i da cu je rado ponovo kupiti
.



Pakovanje sadrzi 50ml proizvoda, vrlo je prakticno i higijensko, posto je rec o tubuci, takodje lepo je obezbedjeno zastitnom folijom tako da mozete biti sigurne da je niko nije koristio pre vas. Mozete je pronaci u Alexandar Cosmetics-u, cena je oko 350din.

Da li ste probale Revuele proizvode?

Нема коментара:

Постави коментар