субота, 26. мај 2018.

Real Techniques Mini Expert cetka

Danasnjim postom pravim malu pauzu u recenziranju MUR noviteta. Na blogu sam vec pisala o Real Techniques priboru za sminkanje, tako da nije tajna da sam pocela da pravim kolekciju i razvijam ljubav ka ovom brendu. Od nedavno se mojoj kolekciji pridruzila i ova mini expert cetkica, te je red da i ona dobije koje slovo na blogu.
Expert cetka je jedna od njihovih najpopularnijih i najprodavanijih, da li je to opravdano videcete u nastavku posta.


Cetkica je namenjena nanosenju krem/tecnih proizvoda. Verzija koju ja imam je mini/travel size, dok cetkica postoji i u regularnoj velicini, medjutim, jedina razlika je u duzini drske, gustina i velicina glave je ista kod obe verzije.
Cena cetkice je oko 900din.


Cetka je srednje gustine, dlake ne ispadaju, srednje su duzine tako da se pri blendanju ne uvijaju preterano, a sa druge strane lepo se uvlace u manje dostupna mesta tipa oko nosa...
Cetka je dovoljno meka da ne ostavlja linije i ne bocka osetljivu kozu. Pokrivenost koju pruza je srednja do potpune, sto naravno mnogo zavisi i od pudera koji koristite. Mnogi ovoj cetkici zameraju da je premala, medjutim meni se dopada jer kao takva moze biti multifunkcionalna pa se njom moze nanositi i korektor, tecni hajlajter, blendati kremaste konture...


Da li bih je ponovo kupila? Da, i ako deluje kao premala za rukovanje meni odgovara i vrlo je slatka.

4 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada ova četkica. Mislim da joj je prednost to što je mala jer uz malo prakse se može lako sa njom upravljati ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Dopada mi se ova četka jer ne zauzima mnogo mesta u neseseru, idealna je za putovanja, a pritom daje iste rezultate kao i četka normalne dužine. 😊

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. I love Real Techniques brushes, they perform really well.

    BLOG | INSTAGRAM | TWITTER

    ОдговориИзбриши