уторак, 29. мај 2018.

Still Bio maska za kosu sa arganom i aloe verom

I ako zvanicno leto nije stiglo, temperature su letnje, a Sunce iz godine u godinu sve jace i stetnije. Nega kose je vrlo vazna u ovom periodu, narocito ako se suncate, posecujete bazen, plazu, idete na more... Zato je tema danasnjeg posta Still Bio maska za kosu sa arganom i aloe verom.

Maska je namenjena veoma suvoj i ostecenoj kosi, dolazi u cvrstom i funkcionalnom pakovanju od 500ml, zaista dovoljno za ovakav tip proizvoda. Cena je oko 330din.


Obzirom da maska nije previse koncentrovana, mislim da ce u ovom periodu prijati manje vise svima. Maska je gusca, nekako masnjikava na dodir, lepo se rasporedjuje po kosi i nije potrebna prevelika kolicina. Ima blag, prijatan, sladunjav miris koji se ne zadrzava preterano dugo u kosi nakon pranja.  Maska ne sadrzi parabene i parafin.


I ako maska nije previse koncentrovana, odusevila sam se efektom. A moram da priznam da sam imala sumnju kada sam dosla kuci i pogledala sastav... Nakon maske kosa se izuzetno lako ceslja, krajevi su zagladjeni a kosa leprsava i meka na dodir. I ta mekoca nije instant osecaj, vec ostaje tako do sledeceg pranja. Maska ne masti kosu i ne otezava. Pre maske kosu sam prala NIVEA micelarnim samponom o kojem sam pisala ovde, a nakon ispiranja maske nisam stavljala nista kako bih videla pravi efekat.

Da li bih je ponovo kupila? Da. Jer je veoma dobar proizvod po veoma povoljnoj ceni.


8 коментара:

  1. Do sada nisam isprobala ovu masku, ali pošto trenutno tretiram dosta kosu, mislim da bi mi odlično prijala i svakako planiram da je pronađem i kupim ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj je obavezno ako je nadjes, verujem da ces biti zadovoljna :)

      Избриши
    2. Kako koristite kokosovo lju, da li ispirate kao masku ili ne.Meni je tretirana kosa blansom, pa bih probala kokosovo ulje.Hvala puno

      Избриши
    3. Možete ga koristiti i pre i posle pranja, u oba slučaja je sjajno. Posle pranja na krajevima će biti odlično da zagladi i omekša ako su krajevi suvi od blanša... Samo ne treba preterivati sa količinom...

      Избриши
  2. Nisam probala ovu masku, iskreno retko se usudjujem da probam jer dosta maski mi stvori perut, tako da sam ja nekako privrzena kokosovom ulju i od njega kosa bude fantasticna takodje i mnogo brze raste i krajeve ne cvetaju u tolikoj meri... Ali deluje mi kao dobra maska po sastavu :)) <3 <3

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam nigde videla ovu masku :( bas cu da je potrazim i da je probam <3

    ОдговориИзбриши