четвртак, 24. мај 2018.

Obsession Makeup Matte Naked Lip Kit Striptease

Kao sto sam u prethodnom postu najavila, ocekuje vas gomila Makeup Revolution recenzija. Proizvode cu nastaviti da predstavljam pojedinacno, jer je tako preglednije i meni i vama. Danas vam predstavljam vrlo popularan tip proizvoda, lip kit/set za usne. I ako ovaj proizvod zvanicno nije MUR, ipak cu ga svrstavati u MUR obzirom da je njihov podbrend.

Pakovanje izgleda fantasticno, prosto mami da se nadje u korpi, zar ne? A tek naziv nijanse... Strip tease...Totalno trendi, instagramski... Ni sadrzaj ne zaostaje za pakovanjem. Svaki set sadrzi tecni ruz i olovku
U ponudi je 6 setova. Ruz je u standardnom, jednostavnom pakovanju, aplikator je vrlo precizan, pakovanje sadrzi 5,5ml. Olovka je na rezanje, sadrzi 1g.Boje su vrlo nosive i prakticne za kombinovanje. Obzirom da je rec o setu, nijasnu ruza delimicno mozete da menjate, posto je boja olovke drugacija od ruza, u ovom setu olovka je tamnija i toplija, dok je ruz vrlo svetla nude, nekome ce mozda biti i suvise krecast. Meni je predivan, skroz moja boja..
.






Ruz je vrlo redak, nema poseban miris, lako se nanosi, dobro je pigmentovan. Relativno se brzo susi. Izuzetno je prijatan tokom nosenja, lagan, ne puca i ne ljuspa se. Kako je vrlo lagan, lako se i skida, tako da nakon jela, kafe...zahteva popravku. Medjutim, meni to ne smeta jer sam se umorila od tezih formula.
Olovka je fantasticna. Veoma je meka, puterasta, fantasticne pigmentacije, lako se nanosi, prosto klizi preko usana. Ono sto me je jako iznenadilo jeste postojanost. Ona ne mrda. Zaista je odlicna i vrlo nosiva i zahvalna za kombinovanje sa drugim ruzevima, mada se moze nositi i samostalno, umesto ruza.


Zaista sam odusevljena, ovo je moja prva kupovina MUR proizvoda za usne, ali svakako ne poslednja. Divan proizvod, od kutijice koja je predivna do samog ruza/olovke koji su odlicni i ispunili su sva ocekivanja.

Cena seta je 690din.
Da li ste probale novitete?

4 коментара:

  1. Divan post! Jako mi se dopada tvoj blog, zapratila sam te,nadam se da ćeš pogledati moj blog i uzvratiti praćenje! xoxo

    Vildana from Living Like V

    ОдговориИзбриши
  2. Mnogo mi se dopada ovaj set i zaista izgleda previdno. Takođe, ova boja je idealna za svaku priliku i to je još jedan veliki plus ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши