уторак, 22. мај 2018.

Makeup Revolution Regeneration/Revelation paleta senki za oci

Nedavno nam je pristigla gomila Makeup Revolution noviteta. Moram da priznam da im nisam odolela jer su predivni i prosto mame, tako da vas u narednim postovima ocekuju utisci o novitetima, za pocetak sam se odlucila za Regeneration paletu Revelation koja je mnoge zainteresovala.

Revelation paleta je iz Pro linije MUR-a. I to je takodje novitet, Pro linija od koje imam velika ocekivanja, a za sada ih ispunjava.
Paletu sam kupila na prvi pogled, bez mnogo razmisljanja, posto nisam znala gde cu pre kada sam ugledala novitete. Kada sam se malo smirila, pomislila sam da sam pogresila zato sto imam New Trals paletu, medjutim, totalno su drugacije. Osim sto ova paleta ima veci a ujedno i lepsi izbor nijansi, senke su kvalitetnije/pigmentovanije. Sve nijanse su dobro pigmentovane, cak i mat, odlicno se blendaju i uz bazu ne mrdaju. Nijanse su fantasticne i pruzaju neverovatne mogucnosti za kreiranje kako jednostavnih tako i neobicnijih lookova. Paleta je zaista pun pogodak, narocito ako vam se dopada trend crvenih/rozih tonova. Odlicna je zamena za neke skuplje brendove. Ako se dvoumite izmedju New Trals i Regeneration, na slikama ispod mozete videti poredjenje, mada zar se New Trals moze porediti sa ovom lepoticom? Ne. Od kada je imam New Trals skuplja prasinu. Medjutim, da odmah naglasim, New Trals ne smatram losom paletom, vec mi Revelation vise lezi... Ono sto je jedina zamerka jeste pakovanje koje se prelako grebe. Cena palete je 1250din, sadrzi 14.4g proizvoda.


New Trals

Revelation








Da li ste probale nesto od noviteta? 
Kojoj paleti dajete glas?

2 коментара:

  1. Mnogo mi se dopada paleta, kao i njene boje. Ovo su boje koje ja inače volim da koristim i smatram da svakome odlično pristaju. Odlična recenzija draga ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши