недеља, 29. април 2018.

NIVEA Expert micelarna voda


Posle krace pauze, nastavljam sa predstavljanjem noviteta, ovog puta jednom kracom recenzijom. Kao neko ko je strastveni obozavalac sminke, vazno mi je da imam dobro sredstvo za uklanjanje iste. Micelarne vode su postale pravi hit poslednjih godina, a varijacije su sada mnogobrojne...
Nedavno se kod nas pojavila nova Nivea micelarna voda, Expert. 

Po cemu se ova micelarna voda razlikuje od prethodnih Nivea? Nivea Expert micelarna voda je namenjena uklanjanju dugotrajne sminke, ne sadrzi parfeme, namenjena je svim tipovima koze i sadrzi crni caj.  Nemojte da vas zavara crna boja, tecnost je bezbojna, bez ikakvog mirisa. Moram reci da sam polagala velike nade u ovaj proizvod, mada nisam sigurna zasto obzirom da me ni standardna Niva micelarna voda nije ocarala, ovoj sam verovatno verovala jer je na pakovanju navedeno da je preporucuju sminkeri...
Sminku uklanja jednakim intenzitetom kao i obicna Nivea micelarna voda, ne ostavlja lepljivi trag na licu, a i ako je navedeno da je oftamoloski testirana, meni blago iritira oci te osecam peckanje, sto mi se nije desavala sa starom verzijom...
Pakovanje sadrzi 400ml proizvoda, redovna cena je oko 500din. Dostupna je u Lili i Dm drogerijama.



Da li bih je ponovo kupila? Ne, pogotovo ne po redovnoj ceni. Stvara mi neprijatan osecaj kada uklanjam sminku oko ociju, a nije ni efikasna u uklanjanju jace sminke kao sto je navedeno na pakovanju.

Da li ste probale ovu micelarnu vodu? Kakvi su vam utisci?

Hvala na citanju. 🐞

2 коментара:

  1. Nisam probala ovu micelarnu, ali probala sam obicnu i nikako mi nije odgovarala.. Takodje su me oci pekle i resila sam da ne probam vise njihove micelarne ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Vrhunska Micelarna voda. Svima preporucujem. Savrsena. Savrseno skida sminku sa ociju. Nema greske. Nema peckanja da napomenem. Mene oci ne peckaju a poprilicno su mi osetljive. Cista desetka.

    ОдговориИзбриши