петак, 30. март 2018.

Essence Glow like a mermaid/10 forever mermaid hajlajter


Nije tajna da sam slaba na hajlajtere. Jednako volim i one klasicne, ali i neobicne, bilo da je neobican sam proizvod ili njegovo pakovanje, efekat...
Pa kako onda da odolim i ne probam ovaj?


Nedavno su u nase drogerije poceli da pristizu Essence noviteti, odmah cu vam reci da imate strpljenja kada idete u potragu za novitetima jer negde nije stiglo nista, negde su proizvodi delimicno stigli, barem po manjim gradovima.


Novi proizvodi su veoma zanimljivi, ima svacega i prosto nisam znala od cega bih pocela, bila sam u zurbi, tako da nisam imala mnogo vremena za razgledanje pa je izbor pao na Glow like a mermaid hajlajter. Bio je jedini na polici, a i ako nije LE nisam htela da ga jurim kasnije (znamo kako vrlo cesto nisu azurni po drogerijama).



Pakovanje negde standarno kada su Essence proizvodi u pitanju, sadrzi 10g proizvoda, sto je odlicna kolicina za hajlajter. Cena je 479din.
Ako redovno pratite i kupujete Essence, proizvod ce vam se uciniti slican hajlajteru iz LE kolekcije Blossom Dreams o kojem sam takodje pisala. Medjutim, i ako su na prvi pogled slicni, kada je koriscenje u pitanju, totalno su drugaciji, a kako sam zaljubljena u hajlajter iz BD kolekcije ovom sam se posebno radovala. Moram priznati da sam se  nekako razocarala. Glow like a mermaid hajlajter je srednje pigmentacije, mek je, lako se uzima cetkom, i ako je u pakovanju saren, kada se sve pomesa dobije se breskvasta nijansa, te u zavisnosti od vaseg tena mozete dobiti tzv. "zdrav/svez sjaj", moze se nadograditi. Trajnost je prosecna. Kako je BD hajlajter imao predivan efekat jer se zaista prelivao na licu i mogao se nadograditi do brutalnog sjaja, ovaj me je razocarao. Plava i zelena se uopste ne primete, te bi njih jedino bilo moguce staviti u prvi plan nekom ako nanosite proizvod izuzetno malom cetkom.





Da li bih ga ponovo kupila? Ne. Ne zbog toga sto je proizvod sam po sebi los, vec zato sto efekat nije ono sto sam zelela.
Da li ste probale Essence novitete, kako vam se cine?

Hvala na citanju. 🐞

4 коментара:

  1. i ja sam veliki zaljubljenik u highlightere i zaista ih mnogo volim. Nisam probala ovaj, ali zaista izgleda solidno i za nekoga ko voli blagi sjaj, mislim da će mu odgovarati ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Ja nisam probala ali sam razmišljala da ga probam. Žao mi je što nije ispalo onako kako si ti mislila da hoće. Odličnu recenziju si uradila, svaka čast! ♥♥♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши