среда, 14. март 2018.

L'Oreal Paradise Brow Artist pomada za obrve 102 Warm blonde

Nedavno ste na blogu imale priliku da procitate recenziju Avon Mark kremastog gela za popunjavanje obrva, kako je to bila za mene promasena kupovina, resila sam da probam nesto novo. Castila sam se Loreal pomadom.

Da, pala sam na pakovanje, priznajem...uz to bila je i na snizenju, te se vrlo lako nasla u korpi.
Pakovanje je manje vise standardno za ovaj tip proizvoda, s tim da je ovde poklopac izduzen jer se u njemu krije cetkica. Pakovanje je izuzetno prakticno i funkcionalno, sadrzi 3g proizvoda.



Tekstura pomade je fantasticna, izuzetno kremasta i dobro pigmentovana. Lepo se razmazuje, ne grudva se, ravnomerno se nanosi. Ne susi se prebrzo, te ostavlja dovoljno vremena za precizno iscrtavanje i eventualne popravke.
Postojana je, ali isto tako kada pozelite da je skinete bice vrlo lako micelarnom vodom.
Nanosim je cetkicom koja dolazi u pakovanju i odlicno funkcionise.
U odnosu na popunjavanje senkom, obrve su inzenzivnije, da ne kazem Instagramske.



Kada je o nijansi rec, bila sam u ogromnoj dilemi nakon promasaja sa Avon gelom, ipak sam rizikovala i uzela svetliju 102. Moram reci da sam se odusevila, nijansa koja se savrseno uklopila sa mojim obrvama, za divno cudo, obzirom da uvek silom prilika zavrsim sa tamnijim obrvama.
Prosto sam cudna sama sebi, te cu u to ime morati da uzmem i nijansu 104, za lookove uz koje zelim naglasene obrve.


Da li bih ponovo kupila ovaj proizvod? Da! Ovo je definitno proizvod kojem cu ostati verna sve dok bude bio u prodaji, jer su me savrsena nijansa za mene i odlicna teksura osvojile.

Hvala na citanju.

Нема коментара:

Постави коментар