недеља, 11. март 2018.

Moda Cosmetics senke za oci 315, 325

U danasnjem postu predstavicu vam jedan vrlo zanimljiv brend, za mene nov, mada je kod nas dostupan duze vremena, ali se tesko nalazi.

Moda Cosmetics je turski brend, cenovno je u rangu sa Golden Rose kozmetikom. Ponuda im je veoma lepa, mada kod nas vrlo siromasna, te sam se ja odlucila za njihove hvaljene senke. Izbor boja i zavrsnica je fantastican. Pakovanje je jednostavno, funkcionalno, sadrzi 4g proizvoda. Cena senki je oko 250din. 


Senke su fantasticno pigmentovane i predivno svetlucaju/prelivaju se, te su na neki nacin poput presovanih pigmenata. Veoma su meke, te se samim tim truse i potrebno je biti pazljiv pri radu sa njima. Ne saradjuju sa svim cetkicama za sminkanje zato sto se rasipaju.

325

315

Mono senke/pigmenti su uvek odlican izbor da kolekciju dopunite nekim nijansama koje vam nedostaju ili nekim neobicnijim koje koristite redje. Tako sam se i ja odlucila za ove ljubicaste, obzirom da mi takvih manjka u kolekciji a odgovarajucu paletu sa iskljucivo ljubicastim nijansama tesko nalazim.


Prva nijansa koju sam kupila je 315, nijansa izmedju ljubicaste i roze, preliva se na plavo, vrlo neobicna, izuzetno pigmentovana. Najlepsa kada se nanese prstom jer je tada prelivanje najvidljivije i to joj daje car. Nema ko se nije odusevio kada je nosim...
Posle odusevljenja senkom 315, vratila sam se po jos neku, ponovo ljubicastu. Ovog puta tamnu. Ovo je tipicna tamno ljubicasta. Nema prelivanja ili nekih specijalnih efekata kao kod prethodne.


Trajnost je fantasticna (uz bazu za senku). Ne mrdaju dok same ne odlucite da ih skinete. Skidaju se vrlo lako bilo kojim sredstvom za skidanje sminke.
Da li bi ih ponovo kupila? Naravno, a u nekom od sledecih postova predstavicu vam jos neke boje kojima sam dopunila kolekciju. 

2 коментара:

  1. Odlican post.. Nisam probala ove senkice, deluju mi lepo... ^_^

    Novi post
    https://sassyprimadonna.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши