среда, 28. март 2018.

NIVEA Micelarni sampon

Sampon je osnova dobre nege kose. U moru sampona koji obecavaju cuda, tesko je pronaci pravi, a kada vidimo novi, vuce nas da probamo i taj...i tako u krug. Odmah cu reci da kada je o samponima rec ne padam na bombasticne reklame i razna obecanja, od sampona trazim iskljucivo temeljno cistu kosu, odnosno teme. Kako je nedavno kod nas stigao Nivea micelarni sampon koji nudi upravo to sto zelim, morala sam da ga probam.
Volim kada kosa "skripucka" nakon pranja, volim volumen i naravno da na temenu sto duze izgleda sveze. Sve to sam do sada pronalazila jedino u bebi samponima, razlog tome je sto su oni uglavnom veoma jednostavnog sastava, bez silikona i raznih dodataka koji zenama uglavnom pruzaju instant lepu kosu i pruzaju laznu sliku. Uz bebi sampon koji uvek imam ubacim jos neki, cisto da malo promenim i izbegnem eventualno isusivanje koze glave. Obzirom da je ovaj Nivea micelarni sampon delovao obecavajuce, resila sam da koristim jedno vreme samo njega kako bih imala pravu sliku. Postoje dve verzije samopona; zeleni za normalnu/masnu kosu i rozi za osetljivu kozu glave. Pakovanje je jednostavno i vrlo prakticno, sadrzi 400ml, cena je oko 300din.

Kako kosa zna da mi se masti brzo, resila sam da prvo probam zeleni, pogotovo kada sam osetila predivan citrusni miris. Sampon je na bazi micela i bez silikona, te je pogodan za svakodnevnu upotrebu. Lepo peni, temeljno cisti kosu od silikona, te pruza 'skripuckanje' sto je meni negde uvek znak da cu dobiti zeljeni efekat. Kako sam ga koristila redovno i to svaki drugi dan, nisam primetila isusivanje temena. Nakon susenja kosa pri korenu ima volumen, dok se duzina dosta poravna, sto me je prijatno iznenadilo. Krajevi se lepo sloze i nemaju isusen izgled i ako je sampon bez silikona...



Kako sam veoma zadovoljna Nivea micelarnim samponom, rado cu ponoviti kupovinu, i probati i drugu verziju. Da li ste probale micelarne sampone, da li imate neku preporuku? 

Hvala na citanju. 🐞

Нема коментара:

Постави коментар