четвртак, 29. јун 2017.

LLums Marbelized bronzer 02 Amber

Danas nastavljam pricu o LLums proizvodima, ako ste propustile post o LLums TC-u, mozete ga procitati ovde.
Moram da priznam da obozavam hajlajtere, zapravo obozavam sve sto svetluca :D tako da, i ako mi nije bio potreban ni bronzer a ni hajlajter, ovo predivno svetlucanje nisam mogla da zaobidjem...
Bronzeri iz ove linije su specificni zbog toga sto svaki ima drugaciju kombinaciju, te ce u zavisnosti od toga da li u pakovanju ima vise belicastog ili braon dela biti i efekat drugaciji. To znaci da cete neki moci da koristite i kao bronzer i kao hajlajter, a neki samo kao bronzer, sto opet zavisi i od vaseg tena... 


Pakovanje sadrzi 9g proizvoda, cena je oko 500din. Pakovanje je cvrsto i funkcionalno. Bronzer je veoma pigmentovan, ali je i veoma mek te je potrebno da budete pazljive kako ne bi preterale...mada sto se mene tice #samoneksija.
I ako sam ga uzela kao hajlajter, za tu namenu mi je pretaman, barem trenutno, ali mi je kao brozer/rumenilo/kontura legao savrseno. Odlicno se blenda i na licu izgura dan sasvim dobro. Srednje je mleven, tako da sadrzi i po neku krupniju sljokicu, ali ne preterano krupnu.



Obzirom da je vrlo pigmentovan, moze se koristiti i za vece. Za leto je apsolutna ljubav, prelepo osvezi ten.
Zaista praktican i povoljan proizvod koji bih rado ponovo kupila.

Da li ste probale LLums bronzere, koji je vas omiljeni?






Hvala na citanju.

Нема коментара:

Постави коментар