четвртак, 8. јун 2017.

LLums top coat

Kao neko ko uziva u lakiranju noktiju, jedva sam docekala da mi se nokti oporave od nadogradnje. Trebalo mi je neko vreme da ponovo udjem u lakoholicarski fazon. Vrlo je vazno da negujete svoje nokte i da u procesu lakiranja/sredjivanja uzivate, ovo kazem zato sto mnoge zene misle da je za lepe i uredne nokte potrebno puno vremena, ne...
U danasnjem postu cete procitati moje utiske o LLums zavrsnom sjaju.
LLums je mlad brend koji pripada Lili drogerijama, te se od pre par meseci iskljucivo kod njih moze naci. Cenovno gledano, rec je o jeftinom brendu. U okviru brenda imaju ruzeve, sjajeve, senke, lakove, rumenila...ali svoju ponudu redovno prosiruju sto je vrlo pohvalno.
Njihove lakove nisam probala do sada, ali priznajem da cu ih rado probati jer imaju divnih boja a vrlo su povoljni oko 200din.

Top coat sam kupila na snizenju za 169din, da budem iskrena, nisam nista ocekivala, ali dobila sam puno, dobar top coat za male pare. 
Rec je o retkoj formuli te je potrebno malo paznje kako vam se ne bi slivao. Brzo se susi, nokti su potpuno suvi za oko pola sata, ne povlaci lak, lak se sa njim ne ljusti. Ono sto je bitno, jeste da nakon sto ste nanele zeljeni lak, sacekati par minuta da se blago prosusi kako ne bi imale linije. Isto tako, ne bi trebalo da pritiskate cetkicom pri mazanju ili predugo mazete tc, bitno je da budete brze i nezne. Znam da zvuci problematicno, ali je vrlo jednostavno i vec nakon prvog mazanja cete shvatiti kako funkcionise. Ono sto mu nije najjaca strana jeste sjaj, sa njim necete imati onaj gel izgled noktiju, daje jedva primetan sjaj, ako bih da poredila sa nekim drugim lakovima ovog tipa to bi bilo ovako: daje veci sjaj nego GR QD, ali znatno manji nego GR Prodigy. Lak mi sa njim bez ostecenja izdrzi oko 3 dana, sto opet zavisi i od toga da li koristite bazu, i koliko radite rukama... Mada ja duze od tri dana i ne nosim isti lak, volim da menjam nekad i svakog dana.



U svakom slucaju vrlo sam zadovoljna i rado cu ga kupiti ponovo. Jer mi je sasvim dobar za svaki dan. I odlicno se slaze sa svim lakovima. Imam ga tek oko mesec dana, potrosila sam cetvrtinu bocice, i formula mu se nije promenila, nije krenuo da se zgusnjava.
Pakovanje je od 11ml, cetkica standardna ravna...
Da li ste probale neki LLums proizvod?


Hvala na citanju.

8 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  2. Iskreno nisam ljubitelj bezbojnih lakova, pa samim tim i ne volim puno ni ove koji služe za završni efekat.
    Medjutim cena mu je povoljna, pa možda i probam posle ove divne recenzije. Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna recenzija draga <3 zapratila sam te :* nisam probala ovaj top coat ali deluje bas zanimljivo. Cena mu je i vise nego povoljna :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super recenzija :)
    Zapratila sam te,pa ako zelis zaprati i ti mene :-*
    http://nerinnahsblog.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Bezbroj puta sam se uverila da tek sa dobrim top coatom sveze nalakirani nokti izgledaju savrseno... Pa cak iako su samo 'ofarbani', bez nekog posebnog nail art-a nadlak je itekako bitan

    Divan post :)

    Sanela

    Ukoliko volis nakit, svrati na Get Sparkly

    Get Sparkly - Jewelry Blog


    xoxo
    Sanela

    p.s. Zapratila sam te, uzvrati ukoliko ti se dopadne nas blog

    ОдговориИзбриши