четвртак, 1. јун 2017.

Elixir tecni ruz 333

Obozavam tecne ruzeve, pogotovo mat, zbog trajnosti. Mislim da polako pocinjem da ih gomilam, ali srecom nijanse u kolekciji su mi vrlo raznolike. 


Dok sam u parfimeriji nedavno kupovala cetkice, setila sam se da pitam za Ingrid tecne ruzeve, nisu ih imali, ali mi je radnica predlozila da pogledam Elixir, iskreno nisam bila zagrejana, pogotovo jer su imali samo dve nijanse. Ipak resila sam da im dam sansu, mada mi je oci bockao natpis lipgloss, medjutim tester na rucu se relativno brzo osusio i otkrio da je ipak tecni ruz i to mat. Odlucila sam da za probu uzmem nijansu 333, divna ciklamasta sa mrvom koralne, pomalo neon. Prava letnja. Takavu nemam, pa ajde da probam...


Elixir je grcki brend, rekla bih da kod nas nije preterano zastupljen, sto se cenovnog ranga tice, rec je o jeftinom brendu.
Odmah cu reci da mi se ovaj ruz dopao, tako da je prvi susret sa brendom prosao odlicno.
Ruz dolazi u obicnom, plasticnom, funkcionalnom pakovanju sa sundjerastim aplikatorom, za malo manje od 400din dobijate 10ml, sto je bas dosta kada govorimo o tecnim ruzevima. Aplikator je odlican i vrlo precizan jer je pri vrhu suzen i blago zakosen. Ruz je od otvaranja zasticen nalepnicom.


Ruz se lepo i ravnomerno nanosi, odlicno je pigmentovan. Ono sto mi se posebno dopada jeste sto je jako lagan na usnama. Postojanost mu je dobra, lako se skida micelarnom vodom, vlaznom maramicom... Potrebno mu je malo vise da se potpuno osusi, u odnosu na GR recimo, ali nista strasno, jer vam samim tim ostavlja dosta vremena za eventualne prepravke. Miris mi se pomalo ne dopada, jer je za moj ukus prejak, osvezavajuc je, podseca na recimo neki detardzent :D ali dobro, osim toga odnos cena kvalitet je i vise nego dobar...



Moram reci da sam veoma zadovoljna i da bih rado probala jos neki, ovo je ujedno i moj letnji predlog vama...


Hvala na citanju.

4 коментара:

  1. Draga Ksenija imam ovaj ruž u istoj nijansi i prezadovoljna sam. Baš si ga lepo opisala, a makeup sa kraja posta je fenomenalan :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. Nijansa je prelepa, jos uvek nisam isprobala njihove tecne ruzeve ♥
    Šminka ti je extra :D
    Pratim te

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ako budes u prilici probaj, odlican proizvod za smesne pare..
      hvala ti :)

      Избриши