среда, 10. мај 2017.

Golden Rose Velvet Matte ruzevi 02, 14

O ruzevima jos nisam pisala. A pricu o Golden Rose kozmetici sam zapocela u ovom postu, gde sam pisala utiske o Selective paleti senki.
Kao sto sam u prethodnom GR postu i rekla, ovaj brend volim zbog odlicnog osnosa cene i kvaliteta. Prosto i ne mogu da se setim njihovog proizvoda koji sam probala a da nisam bila zadovoljna...

Velvet matte ruzevi su sada vec dugo u ponudi, ovo nisu tipicni mat ruzevi koji ce biti suvi i teski na usnama. Ne, ovi ruzevi su izuzetno prijatni za nosenje. Samim tim sto nisu mat u pravom smislu, ni trajnost im nije 'dok ne odlucite da skintete', ali sa druge strane, u odnosu na klasicnu liniju ovi se drze bolje. Lepo se mazu i odlicno su pigmentovani. 

Cena je oko 250din. Izbor nijansi je ogroman, obzirom da su prvobitnu ponudu i prosirivali. Pakovanje je funkcionalno te se u torbi nece otvarati, ali sa druge strane, ruzevi su slabo uglavljeni te se prilikom naopakog drzanja u stalku da vidite broj moze desiti da vam ispadne iz lezista...
Nijanse koje sam odabrala za danasnji post su slicne a opet razlicite. Da sli su vam potrebne obe? Nisam sigurna, jer u zavisnosti od vasih usana, moze se desiti da na vama izgledaju gotovo isto. U cemu je tacno razlika?
Nijansa 02 je predivna prljavo roza, sa mrvicom ljubicaste u sebi, dok je 14 ljubasta, ali ne ona tipicna, tamna, vec ima mrvu ciklame u sebi tako da je to ljubicasta koju mozete slobodno nositi tokom dana, bez straha da ce izgledati preterano. Obe nijanse su fantasticno pigmentovane, divno se mazu i ne isticu suve delove. Takodje su i veoma postojane...
Obzirom da sam ih dosta koristila, nisu bas fotogenicni, te se izvinjavam.



Da li ste probale Velvet Matte ruzeve? Koji su vasi favoriti?

Hvala na citanju...

1 коментар: