среда, 3. мај 2017.

Bioderma Sebium Gel za umivanje

Danasnjim postom nastavljam pricu o preparatima za ciscenje/umivanje lica koje trenutno koristim. 

Za razliku od Garnier Exfobrushera o kojem sam pisala ovde, ovo je jedan izrazito blag gel.
Inace je ovo jedan od mojih prvih susreta sa Bioderma kozmetikom, imam i micelarnu koju nekim cudom jos nisam probala, cekam toplije vreme za testiranje... Ali moram priznati da sam veoma zadovoljna gelom i da cu rado kupiti jos njihovih proizvoda. Bioderma je francuski brend koji u ponudi ima preparativu za svaki tip koze, ali verujem da su vecini poznati po cuvenoj micelarnoj vodi... Da se vratim temi danasnjeg posta.
Sebium gel za umivanje je deo linije za negu kombinovane/masne koze. I ako moja koza nije sasvim tepsija masna, odlucila sam da probam gel zato sto imam masnu T zonu, narocito u letnjem periodu, a takodje imam problema sa bubuljicama na bradi kojih ne mogu da se resim. Kako je masna koza cesto problematicna, nije bilo razloga da ne dam sansu gelu.
U osnovi ovaj gel bi trebao da smanji mascenje koze, a pored toga navedeno je i da poboljsava imunitet koze, te samim tim osobama sa problematicnom kozom bi trebao da uz redovno koriscenje ublazi bubuljice i upalne procese.
Kako imam od svakog problema malo, imala sam dosta ocekivanja.
Da li su ispunjena? Da.
Gel sam koristila barem jednom dnevno, gel gotovo da nema miris, srednje je gustine, lepo se nanosi i minimalno peni. Nakon umivanja koza je glatna, nezna, T zona matirana. Ostaje blag osecaj zategnute koze, ali ne neprijatan, vec onako svez. Nije mi isusio kozu. Problem sa bubuljicama mi nije resio, niti sam se tome nadala, nemojte ni vi, jer ovo je gel nemenjen svakodnevnoj nezi, a ne resevanju problema.
Da li bih ga ponovo kupila? Da. Zato sto odlicno cisti kozu, lepo se bori sa masnom T zonom, bubuljice ne resava ali pomaze da za nijansu brze prodju. Bioderma Sebium Gel mozete kupiti u Liliju, cena je ako se dobro secam 700din za pakovanje od 100ml, a dostupan je i u vecem pakovanju.

Hvala sto citate.


Нема коментара:

Постави коментар