субота, 29. април 2017.

Aura Prime Me! baza za senku

Kao neko ko uziva u sminkanju, neprestano volim da kupujem i isprobavam nove stvari, dekorative nikad dosta, kako Aurinu bazu koristim vec duze vreme, red je da dobije post na blogu...
Dugo nisam bila sigurna u utisak o ovoj bazi, ali sada kada sam je probala u svim mogucim varijantama, mogu reci da mi je dobra. Ovo sigurno nije baza koju cu koristiti u specijalnim prilikama, ali jeste ona koju cu koristiti za svaki dan, zasto?
Zato sto je lagana, lepo ujednaci kapak, lepo se nanosi, omogucuje lako i brzo blendanje, nema sakupljanja u pregibu i senka bez vecih problema izdrzi radni dan. Pigmentaciju pojacava minimalno. 


Ono sto mi se dopada jeste sto se nanosi prakticnim sundjerastim aplikatorom. Proizvod je na vodenoj bazi, te je samim tim redji. Potrebna je jako malo kolicina da se kapak prekrije, tako da ce trajati dugo. Moji kapci su normalni, tako da ne mogu da tvrdim kakva bi bila sa masnim, ali smatram da bi se tu lose snasla.


I ako je baza u nude nijansi, zbog svoje strukture prilagodjava se tenu, te ce odgovarati svima. Lepo ujednaci boju kapka i prikrije sinte nepravilnosti poput kapilara, crvenila...
Cena je oko 400din za 7ml proizvoda, sto je vrlo isplativo.
Da li bih je opet kupila? Da, kao bazu za svaki dan. Ali kako volim da isprobavam nove stvari, a ovo pakovanje mi je na pola, ponovljena kupovina ove baze nece biti skoro...


Hvala sto citate...

1 коментар:

  1. Hvala za divnu receniju, baš sam se razmišljala da li da je kupim ili ne :)

    https://magicnisvetlepote1.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши