понедељак, 24. април 2017.

Garnier Pure Active Exfobrusher

Danas se vracam malo na preparativu, na red je dosla jedna zanimljiva umivalica...

Ovaj proizvod mi je odavno privlacio paznju zbog svog zanimljivog sistema sa cetkicom. Nedavno sam ga dobila na poklon i moram da priznam da mi se veoma dopada... Ovo je umivalica koja ce definitivno postati stalni clan moje preparative.
Proizvod dolazi u veoma lepom i funkcionalnom pakovanju od 150ml, redovna cena je oko 700din, na akciji znatno manje, te je moj savet da je uvek kupujete tada jer je razlika u ceni znatna. Cetka je od pipkanja zasticena poklopcem na kojem se nalazi nalepnica, te pri kupovini mozete biti bez brige ako je ona mestu.
Cetka je silikonska i izuzetno meka. Na sredini je rupica kroz koju istisnete zeljenu kolicinu proizvoda. Pri koriscenju proizvod nece dalje cureti jer je pre nego sto istisnete gel potrebno da okrenete cetku na jednu stranu kako bi ste otkljucale proizvod i potom kada istisnete gel, vratite u pocetni polozaj. Gel je srednje gustine, lepo peni i ima osvezavajuc miris.
Moje lice je normalno sa masnijom T zonom tokom leta.
Koristim ga dva, tri puta nedeljno. Neke izuzetno velike probleme nemam osim sto mi na bradi i malo sire redovno izlaze bubuljice. Taj problem nije resila, to nisam ni ocekivala, ali redovnim koriscenjem i uz kombinaciju nekih drugih umivalica, bubuljice ne budu toliko upaljene, brze prodju i za mrvicu ih manje ima. Mitiseri ma nosu su malo proredjeni. Gel mi nije isusio kozu. Nakon upotrebe koza je blistava i meka, poprilicno zategnuta jer cetka uradi dobar piling. Potrebna je mala kolicina gela tako da ce trajati relativno dugo.
Ovo je proizvod koji mogu korititi gotovo svi, obzirom da nije za svakodnevno koricenje, osim na mozda izraziti masnoj, problematicnoj kozi. Ja ga koristim za dubinsko/temeljno ciscenje i mojoj kozi prija jer bude osvezena... Jedino osobe sa suvom kozom trebaju da ga zaobidju zbog veceg isusivanja koze.

Koje su vase omiljene umivalice?
Hvala sto citate.

Нема коментара:

Постави коментар