недеља, 23. април 2017.

Swoon lepeza cetka

Na ovom blogu jos nisam pisala o priboru za sminkanje, pa je red da otvorim i to poglavlje...
 
Swoon je brend koji se pre nekoliko meseci pojavio u Lili drogerijama, kako je rec o njihovom brendu, iskljucivo se u Liliju i moze pronaci. Brend obuhvata mnogo toga: pribor i cetkice za sminkanje, ukrase i cetke za kosu, turpije za nokte...
Cenovno, rec je o jeftnijem brendu. Cena ove cetkice je oko 330din. Proizvodi su lepo upakovani i jasno obelezeni...
Da budem iskrena, lepeza cetke ne volim, te je s toga ovo trenutno jedina u mojoj kolekciji. Pre ove sam imala Oriflame lepezu, ali ni njom nisam bila zadovoljna pa je zavrsila u kanti... 
Cetkica je izradjena od sinteticke dlake. Do sada sam je prala dosta puta i ni jedna dlaka joj nije ispala. Vrlo je meka, tako da nece sve proizvode kupiti lepo, za pecene proizvode ce trebati vise truda, da ne kazem nemoguce je koristiti je sa tim proizvodima. Efekat koji se ovom cetkom moze postici jeste blag sjaj/prirodan izgled, sto mislim da vecina preferira, pogotovo kada govorimo o dnevnoj varijanti. Ja sam je kupila za nanosenje hajlajtera, a kako sam ja neko ko voli da se od hajlajtera oslepi, ovo definitivno nije cetka za mene, previse je mrsava. Za sencenje mi takodje nije odgovarala jer mi nije dovoljno precizna.
U svakom slucaju, ova lepeza ce za sada ostati u kolekciji, da sluzi onim danima kada zelim da izgledam normalno i da me podseti da lepeza cetke ne trebam vise kupovati...
Da li bih je ponovo kupila? Ne. Jedino za sta moze da posluzi jeste nanosenje hajlajtera, ali ni u tom poslu nije sjajna, tako da je meni uglavnom neupotrebljiva.
Da li ste vi probale Swoon cetkice? Imate li neku preporuku?

Hvala na citanju.

Нема коментара:

Постави коментар