среда, 28. јун 2017.

Real Techniques miracle mini sponges

Nakon Real Techniques cetkice za korektor, ciju recenziju mozete procitati ovde, polako sam pocela da pravim svoju RT kolekciju te sam kupila Sculpting cetku cija vas recenzija ocekuje uskoro, a odmah posle par dana i sundjercice o kojima vam danas pisem, bilo je 15% snizenja u Dm-u, pa nisam mogla da odolim ovim malisanima.

I ako su iz linije za radove oko ociju, ja ih naravno smatram multifunkcionalnim priborom, te ih koristim na razne nacine...
Veoma su meki i osetljivi te prema njima morate biti nezni, narocito prilikom pranja, prilicno su osetljivi na grebuckanje noktiju. 
Dolaze u pakovanju od dva komada, cena je oko 1000din u Dm-u. Koliko ce vam potrajati zavisi od toga koliko/kako ih koristite i perete...
Koristim ih vlazne, kao suvi mi nisu legli.
I ako su vrlo mali, lepo nanesu tecni puder, ali morate biti strpljive, nekad ga nanesem cetkom pa dodatno utapkam sundjerom kako bi pokupio visak i pruzio lepsi finis. Oblik sundjera je vrlo praktican i prilagodjen nanosenju korektora na podocnjake. Obzirom da su vrlo mali i meki, a imaju i spicastu stranu, vrlo su prakticni i za blendanje tecnog hajlajtera/bronzera. Ono sto mi se takodje veoma dopada jeste to sto ne jedu puder kao sto to umeju neki sundjeri ovog tipa. Vrlo lako se peru i do sada mi nijedan proizvod nije ostavio fleku na njima, nisu izbledeli niti izgubili oblik.
Da li bi ih ponovo kupila? Da, jer su vrlo prakticni, premeki i lako se prilagodjavaju svakom proizvodu i regiji na kojoj nanosite proizvod te omogucavaju maksimalnu preciznost...i rado cu kupiti i standardni RT sundjer.

Da li koristite sundjere ovog tipa, koji su vam omiljeni? 





Hvala na citanju.

Нема коментара:

Постави коментар