понедељак, 10. јул 2017.

Llums Marbleized bronzer 03 Lava

Posle odusevljenja Llums 02 Amber bronzerom, ciju recenziju mozete procitati ovde, kupila sam jos jedan njihov bronzer 03 Lava, i odmah cu reci da i njega volim, a zasto, videcete u nastavku.
Pakovanje je identicno kao i kod prethodnog. Lava bronzer ima 8g, dok je Amber imao 9g. 
Lavu nisam uzela kao bronzer, vec kao rumenilo, cim budete probale tester ili barem pogledale, bice vam jasno da bronzer ne moze ni biti. Kao i kod prethodnog, i kod ovog efekat zavisi od kombinacije boja koje cete dobiti u pakovanju. Mislim da sam dobila najlepsu kombinaciju, ima svega, narandzasto/breskvaste, ljubicasto/mauve, pa sve to prozeto lepim zlatkastim shimmerom. Vidjala sam jos neke varijante po blogovima/Liliju, gde je gotovo ceo proizvod narandzasto/breskvast a kada je ovako bogato prosaran efekat je najlepsi.


Mozete cetkom uhvatiti vise breskve ili mauve pa samim tim kreirate jedinstvenu  nijansu u odnosu na svoje potrebe. Bronzer je izuzetno pigmentovan, te je dovoljno da blago predjete cetkom po proizvodu. Lepo i lako se blenda i izdrzi dan na licu bez vecih problema, naravno pred kraj dana ocekivano bledi, ali nista strasno, ne ostavlja fleke ili razmazan izgled.



Mislim da mi je ovo jos jedan od letnjih favorita, jer je svetlucav, moze se nadogradjivati i kreirati jedinstvena nijansa. Kao rumenilo mi je odlican, kao bronzer za moj ukus ne moze da prodje. Cena je oko 500din i iskljucivo ga u Liliju mozete pronaci.







Hvala na citanju...

3 коментара:

  1. Čula sam da je ovaj bronzer jako dobar, ali nisam probala još uvijek. Odlične fotkice, baš si sve fino prikazala. :) Učlanila sam se u tvoj blog, imaš moju podršku u daljem radu. :) ♥♥♥

    Posjeti moj blog i učlani se ako želiš -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Jako mi se sviđa ovaj bronzer,recenzija je odlična!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши