недеља, 20. август 2017.

Urban Studio Silisponge/Silikonski aplikator za nanosenje tecnog pudera

Danasnji post je posvecen jednom zanimljivom priboru za sminkanje, koji rekla bih nije preterano popularan kod nas, a da li je to sa razlogom tako procitacete u nastavku...
Silisponge je na pocetku delovao kao idealno resenje za nanosenje tecnog pudera, minimalna potrosnja proizvoda uz besprekoran finis. Ovo je pogotovo delovalo obecavajuce sminkerima, jer sve znamo koliko cetke i bjuti blenderi znaju da 'jedu puder'. 


Dugo sam bila verna blenderu i cetkama, a onda sam tokom kupovine u AC ugledala ovaj proizvod i pomislila kako nista nisam citala o njemu (citam samo domace blogove, uglavnom), nije bio skup, pa sam odlucila da ga uzmem i testiram.


Odmah cu reci da sam ostala razocarana...narocito kada pomislim da ga je radnica toliko nahvalila.
Probala sam ga na nekoliko nacina, a efekat je uvek bio isti, puder nije utrljan u kozu vec onako musavo stoji na njoj, u nekim varijantama su se cak videle i linije kako sam silisponge prevlacila. Probala sam da puder nanesem na ruku pa odatle uzimam i nanosim na lice; direkt na lice u tackama pa razmazivala/tapkala; direkt na silisponge; vecu/manju kolicinu pudera...i jednostavno mi nije legao.


Ono sto mi se takodje nije dopalo jeste izrazen, neprijatan miris silikona.
Moram reci da mi je veoma zao sto se nisam snasla sa njim, obzirom da sam sve nade polaga u njega kada je rec o potrosnji pudera (puder zaista naravno i ne upija), a isto tako izbegavam i pisanje negativnih recenzija, ali kako o ovom proizvodu na nasim blogovima nisam pronasla gotovo nista, resila sam da ipak napisem svoje iskustvo.

Ako ipak odlucite da probate, mozete ga naci u AC, a cena je 349din. Takodje, ako ga probate budite slobodne da svoje iskustvo podelite ovde ili na mom Instagram profilu...



Hvala na citanju.

5 коментара:

  1. Super post! Mislim da je dobro da si napisala i jednu ovakvu negativnu recenziju ukoliko si isporbala proizvod koji nije baš nešto,viđala sam ovaj proizvod i planirala ga isprobati,ali mislim da ću ipak preskočiti :) <3
    novi post je na mom blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja trenutno testiram Gr i za sada mi se dopada. Najbitnije je ne preterati sa količinom pudera. Jedino što proces blendanja traje malo duže. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. probala sam ga u par varijanti i definitivno mi nije nikako legao, odustala sam od njega :)

      Избриши
  3. Razmišljala sam da ga probam, ali nije prvi put da čitam negativnu recenziju o ovome pa sam nekako odustala!
    :) :*

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja se držim četkica jer ovo sve drugo je upitno.
    anitalovesbeauty.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши