уторак, 2. октобар 2018.

LVLY tonik za lice

I ako ovaj post nisam planirala, nakon brojnih pitanja u vezi sa tonikom, ipak sam resila da napisem kratak tekst u kome cu preneti svoje utiske.

Druzenje sa ovim tonikom je nazalost trajalo vrlo kratko, mozda nedelju dana. I ako je proizvod delovao obecavajuce, napravio mi je velike probleme..
Kako sam neko ko ne voli da pise negativne recenzije mislila sam da cu pricu o LVLY toniku izbeci, ali kako ste bile zainteresovane, resila sam da napisem par recenica...

LVLY tonik je deo kolekcije sa potpisom poznate  blogerke (licno je ne pratim i ne znam nista o njoj), kolekcija je radjena u saradnji sa Dm drogerijom, te se samo kod njih i mogu kupiti proizvodi.


Dizajn kolekcije je jednostavan, lepog izgleda a pakovanja su funkcionalna. Cene proizvoda su vrlo povoljne, tonik je nesto malo manje od 400din, pakovanje sadrzi 200ml.

Tonik je za nijansu gusci od standardnih proizvoda ovog tipa, namenjen je blagoj eksfolijaciji lica, te je potrebno njime temeljno ocistiti lice pre nanosenja ostalih proizvoda za negu kako bi ih koza bolje upila.

Tonik je na bazi manuka meda i goji bobica, mirise veoma prijatno i lepo.


Tonik sam koristila iskljucivo uvece, nakon umivanja, a pre proizvoda za nocnu negu.
Prva dva koriscenja su prosla sasvim obicno, koza je meka nakon upotrebe, a lice je nesto duze upijalo tonik. Sledeca koriscenja su pocela da izazivaju blago peckanje celog lica i malo iritirala oci, dok je poslednje koricenje proslo najblaze receno uzasno! Prvo sam osetila blago zagrevanje lica, primetila blago crvenilo celokupnog lica, da bi mi se kroz par trenutaka koza toliko upalila, zacrvenela, uzarila... Najgora reakcija na kozmeticki proizvod ikada... Tek nakon 10ak minuta i umivanja koza je pocela da smiruje.
Nakon toga nisam koristila tonik i nisam imala nikakvu dugorocnu posledicu, na svu srecu.
Juce sam ponovo isprobala tonik, u nadi da je lice bilo prethodno iritirano pa je tonik zato izazvao takvu reakciju , medjutim ne. LVLY tonik je opet izazvao blagu iritaciju lica, tako da od mene jedno veliko NE za ovaj proizvod...

Da li ste probale nesto iz ove kolecije? Kakvi su vasi utisci?

5 коментара:

  1. Hmmm.. Vidim da delimo lose iskustvo s ovim tonikom. Mislila sam da je do mene, da mi je koza postala jos osetljivija nego ranije.. Tonik sam koristila samo na celu (koje je vrlo masno) i uvek bi za sobom ostavljao crvenu fleku koja bi posle nestala, ali opet, ruzno je, a i pecka malo. Ko bi rekao, mirise bas fino i bezazleno, steta. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ovo definitvno jedan od gorih proizvoda koje sam koristila. Naisla sam na jos slicnih, negativnih iskustava tako da je definitivno do proizvoda a ne do osetljive koze.

      Избриши
  2. I ja sam ga isprobala isto pecakanje crvenilo na licu uzasss..poslje toga sam ga jos par puta isprobala svaki puta ista stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. to je zbog kiseline u sastavu,kazu da je to normalna pojava kada proizvod sadrzi tu kiselinu ali meni se ne dopada :)

      Избриши
  3. Ima dosta salicilne kiseline, otud ta reakcija ako lice nije naviknuto. Ili se kreće sa manjim koncentracijama kiseline, ili se ne koristi svako veče. A ako je koža baš osetljiva, onda ovaj tonik i nije za nju

    ОдговориИзбриши