субота, 20. октобар 2018.

Max Factor Colour Elixir Cushion sjaj za usne

Dobra nega i puna boja u jednom proizvodu, da li je to moguce? U danasnjem postu cu vam preneti utiske o proizvodu koji upravo to obecava.


Max Factor proizvode sam zavolela pre 3, 4god.
Uvek sam ih izbegavala jer sam mislila da su 'preteski' za mladu kozu, narocito za svakodnevnu upotrebu. Medjutim, kako sam kupila prvi proizvod i njime bila prezadovoljna, nastavila sam da istrazujem brend...
I ako nisam ljubitelj sjajeva za usne, umorna od tecnih mat ruzeva, nedavno sam resila da rizikujem i castila sam se Max Factor Colour Elixir Cushion sjajem u nijansi 005 Spotlight Sheer.


Proizvod dolazi u prakticnoj, neprovidnoj tubici od 9ml. Pakovanje je zasticeno folijom, tako da mozete biti sigurne da pre vas niko nije koristio proizvod. Miris je blag, vanilast.
Sjaj se nanosi pomocu sundjerastog aplikatora koji je veoma nezan, ali i veoma precizan.


Nijansa je predivna, prava nude. Cista krema, bez sljokica. Dobre je pigmentacije, ne istice suve delove. Sjaj je odlicne gustine, ne razliva se, ne lepi se i ne razvlaci se. Nije tezak na usnama, a nakon sto odlucite da skinete sjaj, usne ostaju meke i to je trajan efekat, sto bar u mom slucaju znaci da zaista i pruza obecanu negu. 



Zaista sam odusevljena i rado cu dodati jos neki u kolekciju. Izbor nijansi je sasvim pristojan, postoje testeri, tako da lako mozete odabrati idealnu nijansu.

Da li volite sjajeve za usne, koje preporucujete? 

Нема коментара:

Постави коментар