недеља, 28. октобар 2018.

Essence Melted Chrome senka za oci


Jesen sa sobom donosi mnogo divnih stvari, a medju njima su i kozmeticki noviteti.

Essence sminku rado koristim godinama unazad, obozavam to sto prate trendove i uvek nude sjajne proizvode po niskim cenama.

Dovoljan je jedan dodir da se odusevite, zaljubite u Melted Chrome senke.
Senke dolaze u klasicnoj, plasticnoj kutijici. Pakovanje je cvrtsto i sadrzi 2g proizvoda, cena je oko 400din.
Senke su izuzetno meke, nekako puteraste, najbolje se nanose prstom ili silikonskim aplikatorom za pigmente. Pigmentacija je neverovatna, a sjaj fantastican. Postojanost je odlicna, uz bazu ne mrdaju i ne rasipaju se, ne sakupljaju se u pregibu.
Moja prva, ali ne i poslednja Essence Melted Chrome senka je u nijansi 01 zinc about you, u trenutno aktuelnom rose gold fazonu. Savrseno se nanosi i laka je za rad, moze se koristiti i za dnevnu i vecernju sminku... 






Zaista sjajna senka u svakom smislu, obozavam je i rado cu kupiti jos nijansi ovih senki.

Da li ste probale nesto od Essence noviteta, koji su vasi favoriti?

8 коментара:

  1. Volim Essence senke, ova mi se bas dopada ^_^

    Novi post
    https://prettylittleadrianna.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Kako se sijaaaa *-* koristila bih je i kao rumenilo i highliter... da, znam, to tako ne može... :((

    Girly world | Instagram

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, bas sija ludacki 😍 samo ne moze kao hl posto je bas jaka :) mozda ona srebrnkasta moze ako se pazljivo dozira, mada je nemam pa nisam sigurna kakva je...

      Избриши
  3. Senka je predivna i mnogo mi se dopada. Nisam do sad videla novitete, ali moraću uskoro jer mi treba nova šminka. :) ps: a kad ne treba? <3

    TFS: Wild Jungle | YouTube: Letnji Favoriti (Moda, Lepota & Random)

    ОдговориИзбриши
  4. Kako je dobra boja :) obožavam formulu ove senke. Imam srebrnu i mnogo mi se dopada ova i koper boja i jedva čekam da ih nabavim <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se svidja formula, nije ni skroz kremasta a ni praskasta. Meni su sve lepe, mada mi je ta srebrna sledeca :)

      Избриши