недеља, 28. октобар 2018.

Afrodita Clean Phase Soft tonik za lice za suvu i osetljivu kozu

Afrodita proizvode sam otkrila pre godinu dana. Kako ovaj brend nema bombasticne i agresivne reklame, a ni preterano atraktivna pakovanja, nekako mi nije privlacio paznju.



Medjutim, kako me je njihovo mleko za telo odusevilo, odlucila sam da posvetim vise paznje ovom brendu.

Afrodita Clean Phase Soft tonik za lice za suvu i  osetljivu kozu je pravo otkrice za mene, narocito kada je rec o ovom brendu, jer moram priznati nisam imala nikakva ocekivanja...


Tonik dolazi u jednostavnoj i funkcionalnoj bocici od 200ml, cena proizvoda je oko 400din.
Tonik je namenjen osetljivoj i suvoj kozi, sadrzi hijaluronsku kiselinu i nema alkohola.
Veoma je blag prema kozi, ima divan miris koji prosto budi i osvezava. Lepo cisti kozu, ne iritira je, ne susi, ne ostavlja trag na kozi...
Nakon tonika koza je osvezena, meka, blistava i odmah spremna za sledeci korak nege.

Nakon vrlo loseg iskustva sa LVLY tonikom, ovo je proizvod u kojem sam zaista uzivala i rado cu ga ponovo kupiti, uz svakodnevno koriscenje nije mi izazvao bubuljice, iritacije a ni isusio kozu. Narocito je uzivanje koristiti ga ujutru, jer pruza sjajan osecaj svezine.


Da li koristite Afrodita proizvode? Koji su vasi favoriti?

Нема коментара:

Постави коментар