четвртак, 2. август 2018.

Makeup Revolution Division paleta senki za oci


Danasnjim postom se vracam na recenziranje Makeup Revolution noviteta.

I ako sam postala strastveni obozavalac njihovih proizvoda, morala sam da smanjim malo kupovinu, ali ovu paletu nisam mogla da ne kupim kada se konacno pojavila...

Paleta pripada Reloaded kolekciji-poznate palete/boje u novom ruhu. Cena ovih paleta je zaista smesna, svega 590din. Palete su pristojno uradjene,ne sadrze ogledalo, a pan je velik tako da se senke lako mogu uzimati. Paleta sadrzi 15x 1.1g proizvoda, sto je odlicna kolicina. Division paleta je zamena/jeftinija verzija Anastasia Beverly Hills Subculture paletu. 


Division paleta je gotovo cela mat, zapravo, sadrzi samo tri shimmeraste senke, od kojih je jedna duohrom (prva, bela). I ako obozavam sljokice ipak sam je uzela jer mi manjka zelenkastih tonova, a zaljubila sam se i zelenu shimmerastu senku. 


Sve senke su dobre/odlicne pigmentacije. Lepo se blendaju i postojane su. Ne sakupljaju se u pregibu. Shimmeraste senke su tradicionalno lepse kada se nanose prstom/vlaznom cetkicom, a ako ih ipak nanosite suvom cetkicom  rasipaju se, tako da morate biti pazljive.


Mogucnosti koje paleta pruza su zaista velike, a mislim da ce joj pravu car dati jesen, obzirom da su tonovi 'zemljani'...



Ako tragate za dobrom, a jeftinom mat paletom, ovo bi mogao biti dobar izbor za vas, narocito ako volite nesto mirnije boje, a tu su i zlatna/zelena shimmerasta nijansa za prilike kada zelite da obogatite look.

Da li ste pronasle svoju omiljenu Reloaded paletu?


Нема коментара:

Постави коментар