четвртак, 9. август 2018.

Born Pretty Store products #2

U jednom od prethodnih postova (ovde) ste imale priliku da procitate prve utiske o kupovini sa sajta Born Pretty Store, kako je prvo iskustvo bilo odlicno, danas cu vam predstaviti jos proizvoda...


Prve na redu su cetke za rumenilo na izvlacenje. Ovaj proizvod mi je bio najzanimljiviji, s obzirom na to da sam tecne ruzeve i cetkicu za obrve vec probala.
Cetke dolaze u plasticnoj vrecici koju morate pocepati kada vadite cetke, tako da ste sigurne da je proizvod nov. Cetke su znatno manje od standardnih  cetkica ovog tipa. Funkcionalne su i fantasticne za torbu.
Glava cetkice je izradjena od prirodne dlake. Dlake su veoma meke, srednje duzine, tako da cetka fantasticno radi posao i nema onog uvijanja pri radu. Dlake su gusto nabijene ali je cetka u isto vreme i rastresita. Lepog je oblika tako da je multifunkcionalna. Koristim je za rumenilo, setovanje korektora ispod ociju, za nanosenje bronzera... Predivno stopi proizvode. Tokom pranja ne pusta boju i nisu ispadale dlacice... Mozete je naruciti ovde.


#43327

Sledeci na redu je tecni ruz. Kako su mi se nijanse koje sam prethodni put narucila izuzetno dopale (Human Nature i Show Girl o kojima sam pisala ovde), resila sam da dodam jos jedan ruz kolekciji. Ovog puta rec je klasicnoj crvenoj. Kako je nijansa tamnija, bice odlicna za jesen. Ruz je odlicno pigmentovan, kremast, lepo i precizno se nanosi. Postojan je.
Mozete ga poruciti ovde.

 #42604

O cetkici za obrve sam vec pisala (ovde) kako je fenomenalna, bilo mi je drago sto sam mogla da dodam jos jednu kolekciji.  Cetkica je veoma meka, do sada nije promenila ni oblik niti su joj ispadale dlake, a koristim je svakog dana. Odlicno popunjava i iscrtava obrve tako da pruza i Instagramski izgled obrva...
Cetkicu mozete poruciti ovde.

#42515



Ako su vam se proizvodi dopali i zelite da ih narucite, mozete iskoristiti moj kod DFG1H10 i ostvariti popust na proizvode koji nisu na snizenju.

Da li ste probale neke od ovih odlicnih proizvoda? 

2 коментара:

  1. Nisam prije čula za ovaj sajt. Meni su ove četke za rumenilo najprimamljivije, odlične za torbu i za male prepravke tokom dana. :)

    Dnevnik Ljepote

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlicne su cetkice, sajt je veoma zanimljiv, dostava je besplatna, a ako volis lakove za nokte i nail art obrati paznju na njihove fenomenalne holo lakove. 😊

      Избриши