субота, 5. октобар 2019.

Rimmel Magnif'Eyes baza za senku


Baza, podloga, prajmer... kako god ih zvali proizvodi za pripremu koze za sminkanje postali su neizostavan deo sminkanja, cak i za devojke koje nisu profesionalni sminkeri.

Do sada sam probala dosta baza za senku, srednjeg/jeftinijeg cenovnog ranga, neke su bile odlicne (uzimajuci u obzir cenu) a neke neupotrebljive. Uvek rado probam nove, tako sam na forumsku preporuku kupila ovu.


Rimmel baza za senku dolazi u jednostavnom i praktičnom pakovanju sa sundjerastim aplikatorom, pakovanje sadrzi 6ml, cena na akciji u Liliju je nesto manje od 300din.

Formula baze je gusca, u nude boji, lepo se nanosi i razmazuje a po nanosenju je gotovo bezbojna.
Lepljiva je, te je potrebno setovati je pre rada kako se senke ne bi lepile i mogle da se blendaju.
Ako na kapak zelite da nanosite pigmente, praskaste ili shimmeraste senke, onda je odlicna bez setovanja.
Nije teska na ocima, ne skuplja se, ne grudva se, ne iritira oci.
Da li produzava trajnost senke? Da, sminka na ocima stoji dok je ne skinete.
Da li pojacava pigmentaciju senki? Minimalno ako setujete bazu, a ako proizvode nanosite direktno na bazu lepo ih zalepi, shimmeraste senke mnogo bolje izgledaju.





Da li bih opet kupila Rimmel Magnif'Eyes bazu za senku? Da, odlican odnos cene i kvaliteta, posebno mi se svidja nanosenje aplikatorom, jedino sto je malo problematicno jeste sto je lepljiva, te je potrebna paznja pri radu, ali sam svakako zadovoljna i rado je koristim. 

Hvala na citanju. 

2 коментара:

  1. Cena je baš pristupačna, i proizvod deluje super, a ni ja ga nisam probala, već me zanima spram tvojih utisaka ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Neces pogresiti ako probas bazu, potrebno je samo malo paznje jer je lepljiva, ali je zaista dobra 🙂

      Избриши