недеља, 10. фебруар 2019.

Makeup Revolution Banana puder

Zdravo svima, ponovo je na redu malo recenzija dekorative. Za ovaj proizvod cesto dobijam pitanja, i konacno sam uhvatila vremena da napisem svoje utiske o njemu.


Banana puderi su postali popularni kada i baking metoda sminkanja, sam nacin sminkanja me nije preterno zaintrigirao, ali sam pozelela sa probam ovaj puder.


Puder dolazi z plasticnoj, pomalo neprakticnoj (puder morate odvaditi na neku povrsinu pa odatle uzimati) plasticnoj ambalazi, pakovanje ima 42g a cena je oko 800din. Nema miris.
Banana puder je izuzetno sitno mleven, svilenkast je, odlicno se nanosi beauty blenderom ali i ceticama. Potrebna je vrlo mala kolicina tako da ce vam dugo trajati (ja ga koristim iskljucivo za podrucije ispod ociju/podocnjake).


Nije tezak, ne isusuje kozu, ne skuplja se u pregibu, i odlicno radi svoj posao (neutralise ljubicasti ton koze).
Kada sam kupovala puder postajala je samo ova verzija, i to je mnogim devojkama bio problem jer im nijansa nije odgovarala, uglavnom je svima bio prezut, mada je uz pazljivo doziranje mogao da prodje...


Medjutim, nedavno su se pojavile jos dve nijanse light i deep varijanta (licno ih nisam probala) tako da bi sada mogla vecina da ga koristi.



Makeup Revolution Banana puder sam probala i u okviru Ultra Contour palete (o kojoj sam pisala ovde) u kojoj mi je takodje bio odlican, toliko da sam ga potrosila u rekordnom roku, sto me je negde i navelo da kupim i ovu full size verziju...


Da li ste probale ovaj ili pudere slicne namene?

2 коментара:

  1. Imam puder iz palete, koju si i ti koistila i odličan je :) kad ga potrošim kupujem ovaj :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj ce ti trajati vecno :D ima i NYX refil banana puder, povoljan je i dosta prakticniji.

      Избриши