среда, 13. фебруар 2019.

Medusa kozmetika hajlajteri & tecni ruz

Svi koji me poznaju znaju da obozavam hajlajtere, o Medusa hajlajterima sam cula dosta pohvala na ruzicastom forumu a tek se nedavno ukazala prilika da ih narucim.

Medusa je turski brend, izuzetno jeftin. Imaju sarenoliku ponudu: lakove za nokte, kremaste ruzeve, maskare, pudere...
Ja sam svoje proizvode narucila sa sajta onlinekozmetika.com , vrlo su ljubazni, poslovni, a paket je bez obzira na nisku vrednost bio odlicno upakovan te je sve stiglo u savrsenom stanju. Cesto imaju akciju sa besplatnom dostavom te i na taj nacin mozete proci povoljnije.


Namera mi je bila da narucim samo hajlajtere, medjutim, niska cena me je navela da kupim i tecni mat ruz (i ako imam vrlo slicne nijanse).
Hajlajteri dolaze u jednostavnom i slabom pakovanju, dostupni su u 4 nijanse, a ja sam ovaj put uzela 02 i 03, a mozda nekad i kompletiram kolekciju ;)


Nijansa 02 je dosta svetla, vuce na hladno zlatno/belicasto dok je nijansa 03 za mrvicu toplija i vise ide ka nude.
Hajlajteri su izuzetno svilenkasti, truse se, ludacki su pigmentovani i odlicno se nanose.
Imaju izrazen cvetni miris, ali se po nanosenju ne oseti. Izuzetno su postojani. I divno izgledaju na licu.



Cena proizvoda je 232din. Da, ispravno sam napisala, jer bez obzira na lose pakovanje i cinjenicu da se trusi, ovo je proizvod koji zasluzuje mesto u vasoj kolekciji.


Medusa tecni mat ruz u nijansi 10 je u negde popularnoj sljivastoj/mauve nijansi.
Pakovanje ima 5ml a cena je 277din.



Ruz je fantasticno pigmentovan, odlicno se nanosi brzo se susi. Aplikator je vrlo precizan.
Pakovanje je jednostavno, od nesto slabije plastike ali funkcionalno.
Ruz ima jaci ali prijatan miris, izuzetno je lagan tokom nosenja i ne isusuje usne. Ne puca.

Moram da priznam da sam veoma prijatno iznenadjena i da cu rado probati jos neki njihov proizvod.
Da li vi imate neku preporuku sta sledece probati?

8 коментара:

  1. Mnogo mi se dopadaju ove recenzije. Iskrena da budem, prvi put čujem za ovaj brend, ali mi se mnogo dopada ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam čula za ovaj brend, ali mi se svidja tvoja recenzija, i bilo bi super isprobati :)

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, obavezno probaj hajlajtere ako budes mogla, neverovatno su dobri a cena smesna :)

      Избриши
  3. Nisam nikada čula za ovaj brend. Drago mi je da ti se dopadaju proizvodi i definitivno ću obratiti pažnju na njih ako negdje naletim na ovaj brend. :)

    https://dnevnikljepote.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam probala ništa od ovog brenda. Deluje sve jako lepo, posebno mi se dopada ruž <3

    ОдговориИзбриши