уторак, 14. јануар 2020.

Eveline proizvodi za negu lica

Zdravo svima, vreme je za utiske o Eveline proizvodima.
U paketu su se ovog puta nasli: Age Therapist krema protiv bora za predeo oko ociju, Slim Extreme 4D Anti Celulit serum, Argan Oil dnevna krema za lice kao i nekoliko testera i maske za lice.
Sa ovim brendom sam upoznata odavno i imala sam odlično iskustvo. Ne znam ni sama koliko sam puta kupila čuveni 8 u 1 tretman za nokte, a jednako sam obožavala i tanning accelerator (ono prvo izdanje, novu verziju nisam probala).

A sada sam probala za mene potpuno nove proizvode ovog brenda.




Prvi proizvod koji sam počela da koristim je dnevna krema za lice sa arganovim uljem.
Pakovanje je vrlo lepo i kvalitetno uradjeno, higijenski obezbedjeno celofanom, sadrzi 50ml.
Krema ima zastitni UVA/UVB kompleks, sto je zaista sjajno jer verujem da svi znamo kakav uticaj ima spoljna sredina na nasu kozu. 
Krema ima blag, uljani, ali prijatan miris, srednje je gustine, i ako ima ulje u sastavu nije masna, izuzetno se lako razmazuje, koza je veoma brzo upija i ne ostavlja trag. Nakon nanosenja koza ima zdrav sjaj, nije masna na dodir, izuzetno je meka i ako je iritirana recimo pilingom, depilacijom i sl. bude umirena. 
Krema je odlična i kao podloga za sminkanje, jer lepo zagladi lice, nahrani kozu, a ne ostavlja trag. 
Prijatna je na licu tokom nosenja, ne stvara osećaj težine na licu, a pruža osećaj jedre, nahranjene kože. 

Ono što je bitno jeste da i nakon umivanja koža ostaje meka i nahranjenija je.







O Eveline Slim Extreme 4D Anti Celulit serumu sa arganovim uljem neću pisati u ovom postu jer trenutno iz zdravstvenih razloga nisam u mogućnosti da ga koristim, ali vas ubrzo očekuju utisci i o njemu, jer treba se spremiti za leto. 

Ono što je sasvim sigurno i sto uvek ponavljam kada je reč o Eveline anti celulit programu jeste da važe za odlične proizvode, odnosno čula sam samo pohvale, tako da se radujem korišćenju (mada se i potajno plašim efekta zagrevanja)...



Eveline Age Therapist krema protiv bora za predeo oko ociju je proizvod koji mi je baš trebao jer sam ostala bez kremice koju sam prethodno koristila. 
Moram da priznam da od kada sam postala mama beba čini svoje i ne stizem da se posvetim nezi koliko sam ranije, tako da mi je vazno da kada ugrabim vremena, ono bude dobro iskoristeno i proizvod odradi svoje. 
Age Therapist krema je namenjena podmladjivanju predela oko ociju, popunjavanju bora ali i posvetljivanju podočnjaka.
Stimuliše mikrocirkulaciju te smanjuje nadutost i otok. 
Bore za sada nemam ili ih samo ja ne vidim, ali mi je hidratacija veoma potrebna. 
Kremica dolazi u praktičnoj tubici od 15ml, redja je i potrebna je vrlo mala količina za celu regiju tako da će vam trajati dugo. Lepo se razmazuje, koža je vrlo vrzo upija i ne ostavlja trag na koži. 
Veoma prija kada se nanese jer momentalno hrani/hidrira regiju, ne iritira oči. 
Smanjuje osećaj zategnutosti usled dehidriranosti. Gotovo da je bez mirisa. 
Zaista osveži i povrati kožu nakon nanosenja. 

Dopada mi se što ne ostavlja trag, jer kada u toku šminkanja nanosim jači korektor, volim da kao podlogu imam kremicu kako mi predeo oko očiju ne bi bio suv, a šminka stvarala osećaj težine. Ova krema odlično radi taj posao. Ali jednako prija i kada se sminka skine. Krema u sebi ima svetlucave mikročestice koje po nanošenju nisu vidljive. 






Veoma mi se dopadaju jer su na dodir masnjikavi, ali se nakon nanosenja to ne oseća već samo ostaje meka i sveža koža, nahranjenija i umirena.
Pogotvo mi se dopala dnevna krema jer veoma prija kada je lice isušeno i iritirano od hladnoće i vetra. 

Da li ste probale nešto od ovih proizvoda? 

Нема коментара:

Постави коментар