недеља, 2. фебруар 2020.

Elizavecca kreme za lice

Vreme je za novi post o Elizavecca proizvodima.
Ovog puta tu su samo kreme za lice (posto su mi sheet masku po ko zna koji put isekli na carini pa je morala biti bačena)

Imala sam priliku da probam dve potpuno drugačije kreme: Milky Piggy Aqua Rising Argan Gelato Steam Cream, Milky Piggy White Crow Glacial More Cream


Kreme dolaze u identičnim plastičnim kutijicama od 100ml. Kutije su dobro zaštićene celofanom a ispod poklopca se krije jos jedan zaštitni poklopac i spatulica za lakše i higijensko nanošenje.



Moj izbor je bila Milky Piggy Aqua Rising Argan Gelato Steam Cream te ću od nje i početi.
Krema je vrlo gusta, masna na dodir ali se bez obzira na to lako uzima spatulicom i lepo se razmazuje na licu. Blagog je mirisa. Koža je relativno brzo upija, a ostavlja blago masni film na licu. Nakon nanošenja koža je umirena, a nakon umivanja ostavlja kožu nahranjenijom, mekom i sjajnom. Veoma mi se dopada jer jako lepo hrani kožu i umiri je nakon vetra i hladnoće. 
Krema sadrži ulje grozdja, maslina, ulje kamelije, argana kao i suncokretovo ulje. U sastav ulazi i hijaluronska kiselina tako da krema i dubinski hidrira kožu ali je i hrani. Uloga kreme je da hrani i hidrira kožu. 
Cena kreme je 12,30$ na amazon.com




Krema koju sam dobila je Milky Piggy White Crow Glacial More Cream, krema je namenjena izbeljivanju kože, ali i borbi protiv bora. 
Formula kreme je izuzetno neobicna, vrlo lagana i vazdušasta, srednje gustine, vrlo lepo se dozira, divno se razmazuje na licu. Prijatnog je mirisa, kada se nanese na lice ima plavičast sjaj koji nestane nakon par trenutaka kako koža krene da upija kremu. Nakon nanošenja krema ne ostavlja nikakav trag na licu, ali je koža divno svilenkasta tako da se krema može iskoristiti i kao podloga za šminkanje. 
Kako sam svetlijeg tena, posvetljivanje celokupnog lica nisam primetila, ali jesam posvetljivanje svežih flekica od bubuljica. 
Osim toga krema mi se dopala zbog izuzetno prijatnog osećaja na licu, ali i pristojne hidratacije. 
U sastav kreme ulaze ekstrakt borovnice, maline, ekstrakt cveta lavande... 
Cena kreme je 15,23$ na amazon.com




Da li ste probale slične kreme, da li vas zanimaju proizvodi za posvetljivanje lica? 

Нема коментара:

Постави коментар