недеља, 22. децембар 2019.

Essence noviteti

Vreme je za nastavak priče o Essence novitetima, danas vam predstavljam preostale proizvode iz paketa, proizvodi za lice i usne.
Essence Hydrating +Perfecting Primer dolazi u maloj slatkoj bocici sa pipetom, pakovanje sadrzi 15ml. Cena je 519din.
Dopada mi se doziranje pomocu pipete, praktično je ali pre svega higijensko.
Proizvod sadrzi SPF 20 što je odlično.
Prajmer je srednje gustine, lepo se dozira bez curenja ali i lako razmazuje. Na licu je bezbojan, koza ga lepo upija i ima zdrav sjaj, zaista pruza osecaj hidriranosti te samim tim nije za masnu kozu. Fino zagladi lice, prikrije suve delove i minimalno popuni pore. Nema poseban miris. Puder se preko prajmera zaista jako lepo nanosi i dobro izgleda. Dopada mi se kako se ponasa na licu i efekat koji pruza, steta sto nije vece pakovanje jer ga ja bas brzo trosim i ako je potrebna mala kolicina. Sadrzi vitaminski kompleks koji neguje kožu. Nije mi izazvao probleme na licu.



Sledeći na redu je Essence Contouring Duo, moj je u nijansi 10 lighter skin. Pakovanje je čvrsto i sadrzi 7g. Kao sto sam naziv kaze, proizvod je namenjen konturisanju lica, tako u pakovanju dolazi puder/bronzer za naglasavanje i svetli puder za dodatno posvetljivanje odredjenih regija na licu kako bi se dobile bas jake 'Instagramične' konture...
Puderi su izuzetno fino mleveni, lepo se nanose i blendaju, tamnija nijansa ne stvara fleke na licu, dobro je pigmentovana i dovoljan je blagi nanos da lepo osencite lice. Ako ipak ne volite kontirisanje u pravom smislu već samo blago sencenje, svetlu nijansu mozete koristiti kao klasican puder u kamenu... 
Postojani su, ne skupljaju se na licu i ne pruzaju brasnjav izgled... 





Essence proizvode za usne obozavam, tako da mi je veoma drago da sam dobila zanimljiv Crystal Power ruz, nijansa 10 happy. Koliko sam upucena, i dalje ga nema kod nas u prodaji, kafa ce stizati ne znam. Veoma je simpatican poklon za tinejdzerke...
I ako u nazivu stoji ruz, ipak bih ga nazvala sjajem/balzamom. 
Veoma je prijatan na usnama, ostavlja veoma blavu roze boju i pokoji šljokicu (šljokice nisu grube), ima lep miris, ne razliva se. Odličan je kada ste u zurbi, zelite da osvezite usne, a niste u prilici da precizno nanosite klasicne sjajeve/ruzeve... 





Tu je i predivan Essence Perfect Shine ruz u nijansi 05. Dolazi u jednostavnom i funkcionalnom rose gold pakovanju. 
Nijansa je vrlo nosiva, mauve/boja mesa (i ako mi je na slici ispao rozikasto), obožavam takve nijanse! 
Ruz je vrlo kremast, poput sjaja, ali je i fantastično pigmentovan, puna boja se postize sa jednim nanosom. Vrlo je prijatan na usnama, ne isusuje ih. Kako je izuzetno kremast, potrebno ga je nesto cesce popravljati. Predobro izgleda na usnama i odlično se slika. Zaista odlična, lako uklopiva nijansa, za svaku priliku i uz gotovo svaki look... 
Cena je 399din.





Essence The Blush (jednostavniji naziv nije mogao biti zar ne?) rumenilo dolazi u klasicnom pakovanju od 5g. Moje rumenilo je u nijansi 10 Befitting. Veoma sitno je mleveno, svilenkasto je na dodir, divno se blenda. Srednje je pigmentacije, sto mi se dopada, jer je sa rumenilom vrlo lako preterati ako je previse pigmentovano... Ne ostavlja fleke. Postojano je. 
Predivno izgleda na licu, pruzi mu svezinu, lepo osenci, ali nije napadno. Odlicno je za svaki dan, ali se lako uklapa i uz svaki look... 





Kako vam se dopadaju Essence proizvodi? 
Meni je ovo do sada naj paketić jer obožavam palete, a ove su odlične... 
Generalno svi proizvodi iz paketa su mi se dopali i sve ih rado koristim...

Нема коментара:

Постави коментар