четвртак, 12. септембар 2019.

Soph X Revolution paleta hajlajtera


O Makeup Revolution proizvodima nisam dugo pisala. Hajlajtere obozavam, ali sam se ipak dugo lomila oko ove palete i na kraju sam je uzela kada sam se uplasila da je vise nece biti u prodaji.
Soph x Revolution paleta hajlajtera dolazi u nude pakovanju kao i ostali proizvodi iz ove kolekcije, o prvoj Soph paleti senki sam vec pisala u ovom postu, paleta hajlajtera sadrzi 16gr, 8 razlicitih nijansi. Cena palete je 1230din.
I ako je pakovanje lepog izgleda, plastika nije najkvalitetnija. Pan je dobre velicine tako da lepo mozete zahvatiti proizvod.




Izbor nijansi je odlican, paleta je zaista vredna da se nadje u vasoj kolekciji bez obzira da li ste šminker ili jednostavno volite šminku. Od nude, preko zlatnih do roze/ljubicastih...
Tekstura hajlajtera je dobra, lepo se prilagodjavaju tenu, 5 hajlajtera je pečeno.
Pigmentacija je odlicna, moze se prilicno nadogradjivati, tako da paleta zadovoljava i najsjajniji ukus. Nijanse se lepo nanose i blendaju. Hajlajteri su postojani i lepo saradjuju sa fiksatorima, sprejevima za setovanje sminke...
Zaista odlican i isplativ proizvod. 




Moji favoriti za lice su nude/zlatne nijanse, dok na očima  izuzetno zanimljivo izgledaju roze/ljubicaste nijanse. Nijanse se odlično kombinuju i medjusobno.





Da li volite hajlajtere, koje su vaše omiljene nijanse? 

6 коментара:

  1. Hmm, ja i nisam neki ljubitelj hajlajtera, mislim, stavim tu i tamo, ali nisam ono baš luda za njim. Mada zna lijepo izgledati sa adekvatnim ostatkom make up-a.

    https://takemeanywhere21.blogspot.com/?m=1 napisala sam prvi post, pa bi mi znacilo kada bi posjetila. ♡

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna recenzija!Imala sam tu priliku da koristim ovaj hajlajter i delimo potpuno isti utisak o njemu.

    Ilmaha |Zapratite♥️ |

    ОдговориИзбриши
  3. Paleta mi djeluje odlično i baš mi se dopada kako izgleda. Sjajna recenzija.❤️

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши