среда, 28. август 2019.

Golden Rose Prodigy Gel Top Coat

Zdravo svima, Golden Rose proizvode koristim godinama i uvek sam zadovoljna, veoma mi je drago da su u poslednje vreme poradili na proizvodima i da sada prate svetske trendove.
Tema danasnjeg posta su nokti, Golden Rose Prodigy Gel Top Coat, jer nema savrsenog manikira bez dobrog zavrsnog sjaja.
Sta ocekujem, odnosno sta je za mene dobar top coat? Da ne ostavlja linije, ne povlaci lak, ne puca, ne ljusti lak u komadu i naravno da pruza dobar sjaj. Da produzi trajnost laka ne mora, jer trajnost uglavnom zavisi od mojih aktivnosti ali i laka koji mazem, nekim lakovima jednostavno nema pomoci, ali ih ipak mazem zbog boje...



Golden Rose Prodigy Gel Top Coat dolazi u masivnoj bocici profesionalnog izgleda, sadrzi 10,7ml, cena u Golden Beauty Shop-u je 235, a svake srede imate 10% dodatnog popusta, tako da je ako ste u prilici da kupite kod njih i veoma povoljan.




Cetkica je ravno secena, lepo nanosi tc, ne ostavlja linije i ne kvari lak koji ste prethodno mazale. Završni sjaj je srednje gustine, ne sliva se i ne skuplja/ne povlaci lak tokom susenja.
Relativno brzo se susi, ne puca. Kada dodjete pred kraj bocice zna da se zgusne i time oteza nanosenje, ali ga mozete razrediti i time iskoristiti potpuno. Kada sam ovaj tc kupovala ranije, desavalo se da se lak sljušti u komadu, medjutim, sada mi se to nijednom nije desilo i vrlo sam iznenadjena time i vrlo zadovoljna, izgleda su poradili na formuli. Sjaj koji pruza je veoma dobar, nije savrsenog staklastog igleda, ali je odlican. Naravno kupujem ga opet ☺️


Koji je vas omiljeni Top Coat? 

Hvala na citanju.

Нема коментара:

Постави коментар