субота, 13. јул 2019.

Caudalie Beauty Elixir


O Beauty Elixir-u se godinama unazad dosta pisalo i pricalo, osim sto je postao jedan od kultnih proizvoda, on je i proizvod na koji ne mozete biti ravnodusni ili cete ga voleti i rado koristiti ili ce vam biti bacen novac.

Kako Caudalie Beauty Elixir nije jeftin proizvod, za pocetak kao probnu verziju sam kupila manje palovanje.
Bocica je predivno uradjena, tako jednostavna a opet luksuzna, deblje mat staklo, pumpica koja fantasticno funkcionise i rasprsuje najfinije kapi. Pakovanje od 30ml je oko 1400din, a dostupan je i u pakovanju od 100
ml.


Miris proizvoda je vrlo specifican, meni nije prijao, ne znam ni kako bih ga opisala; miris bilja, pomalo tezak (mada ima onih i kojima je osvezavajuc), ja sam se vremenom navikla, nije da uzivam, samo sam navikla. Pre upotrebe je potrebno promuckati proizvod, za celo lice uglavnom su mi dovoljne 3, 4 pumpice.


Sta ovaj proizvod pruza? Osvezenje, hidrataciju, umirenje koze, smanjenje pora...
Na trenutak ne deluje nista bolje od mnogih drugih 'vodica', medjutim, meni je on savrsen i pruza efekat bas kakav sam zelela kada sam ga kupovala.

Odlican je i kao korak nege i kao priprema koze za sminkanje. Osim sto je koza osvezena, vidljivo je hidrirana, ima zdrav sjaj, meka je na dodir, sto se popunjavanja pora tice, kod mene one nisu preterano vidljive ali je opsti utisak da je koza mnogo lepsa, jedrija, blistavija te podloga i puder mnogo bolje legnu kada Beauty Elixir koristim kao pripremu za sminkanje.
Kada ga koristim saml kao deo nege ide umivanje, on pa dalje kreme/serumi... 


Namenjen je svim tipovima koze, ne sadrzi parabene i fenoksietanol. Beauty Elixir je na bazi grejpfruta, ruzmarina, ruze i cveta pomorandze, njegov miris je 100% prirodan. 
Sadrzi alkohol, te bi osobama sa izrazito suvom i iritiranom kozom mogao izazvati peckanje, meni licno nije na delovima koji su suvi. 


Da li bih ga kupila ponovo? Da. Jer je zaista instant resenje za blistav ten. Ono sto bih izdvojila kao manu jeste cena, jer se brzo trosi. 
Takodje, jedna od mana bi mogao biti i alkohol u sastavu, jer bi osobama sa izrazito osetljivom kozom mogao smetati. 

Da li imate svoje Caudalie favorite? 

2 коментара: