субота, 16. март 2019.

Vichy Normaderm 3 u 1 sredstvo za ciscenje lica


I ako je mart moj mesec, moram da priznam da sam veoma lenja sto se tice bloga.
Cistaci/umivalice su izuzetno vazan deo dobre nege lica.
Vec neko vreme koristim Vichy Normaderm 3 u 1 sredstvo za ciscenje lica i vreme je za utiske.

Sa Vichy proizvodima imam zaista i vise nego pozitivno iskustvo, i veoma mi je zao sto nisam cesce u mogucnosti da ih kupim.

Vichy Normaderm 3 u 1 dolazi u prakticnoj tubici od 125ml, cena je 1600din.
Proizvod je iz linije koja je namenjena kozi sklonoj nepravilnostima, zamisljen je kao praktican proizvod za negu/ciscenje u tri koraka: krema za umivanje, piling ili maska.
Ja ga koristim isključivo kao kremu za umivanje/piling i moja koza ga obozava! Za maske koje se ispiraju sam moram priznati lenja...

Proizvod je kremast, idealne gustine, lepo se nanosi i potrebna je mala kolicina tako da ce vam i uz svakodnevno koriscenje trajati dugo.
Prijatnog je mirisa. Piling zrnca su izuzetno fina i ne iritiraju kozu, ali je odlicno ciste. Sadrzi 25% gline. Ne sadrzi parabene, pogodan je i za negu osetljive kože. Cak i uz svakodnevno koriscenje nije mi isusio lice, naprotiv, suvi delovi se vise gotovo i ne pojavljuju. 



Nakon umivanja koza je glatka, nezna, ima zdrav izgled i odlicno upija proizvode za negu lica. Da li sam primetila znacajne promene na licu? Da. Mitiseri na nosu koji me konstantno muce su se proredili, koza ima zdraviji izgled.


Da li bih ponovo kupila proizvod za ciscenje/umivanje lica po slicnoj ceni? Da. Kao neko ko se dosta sminka i tretira kozu na razne nacine verujem da je uvek dobro imati kvalitetan cistac lica.

1 коментар:

  1. Nisam probala ovaj proizvod, ali deluje super iz tvoje recenzije.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши