уторак, 15. јануар 2019.

Oriflame The One Illuskin prajmer za lice


Praznicna groznica polako prolazi i moram da priznam da mi za promenu prija mir umesto onog opsteg haosa i ludila. Kako sam konacno nasla vremena, red je da se posvetim blogu kao sto sam i obecala.
Prajmeri uvek privlace veliko interesovanje, te vam danas prenosim utiske o Oriflame Illuskin prajmeru za lice.
O Oriflame prajmeru za smanjenje pora sam vec pisala u ovom postu, i ako sam tim prajmerom bila zadovoljna narucila sam i ovaj jer je totalno drugaciji, koristila sam ga pre par godina i veoma mi se dopao njegov efekat.


Prajmer dolazi u klasicnoj tubici od 30ml, uglavnom ga mozete pronaci na akciji za oko 400din. Prajmer je na bazi silikona, ali se to u njegovoj strukturi ne primeti.
Kremast je, odlicne gustine, lepo se razmazuje i koza lepo prihvata proizvod. Ima blag i prijatan miris. Nakon nanosenja ostavlja dewy zavrsnicu, sto mi se izuzetno dopada. Lepo zagladi lice, puder se odlicno nanosi i koza ima svez izgled. Postojanost pudera je odlicna, ako kriticne zone blago fiksiram kamenim puderom.
Illuskin prajmer za lice je odlican za osobe sa suvom/normalnom kozom, dok bi osobe sa masnom kozom trebale da ga izbegavaju ili da ga koriste eventualno u zimskom periodu.
Prajmer sam koristila svakodnevno i nije mi izazivao bubuljice a tokom nosenja je prijatan na kozi i nema osecaja tezine.




Da li koristite Oriflame proizvode? Koji prajmer vi rado ponovo kupujete?

1 коментар:

  1. Njihove proizvode sam koristila, zavisi sta mi je trebalo u tom trenutku, a za prajmer mou reci da ga i ne koristim, ali bih mogl poceti. ;)

    ОдговориИзбриши