среда, 11. јул 2018.

Rimmel Insta Fix&Matte

U danasnjem postu prenosim vam utiske o proizvodu koji je postao ljubimac ovo leta, Rimmel Insta Fix&Matte kameni puder.

Moram reci da slabo, gotovo nikako ne kupujem Rimmel proizvode, nekako mi nisu zanimljivi. Medjutim, nova linija ciji je deo i ovaj puder, je delovala malo atraktivnije. Kolekciju cine proizvodi namenjeni tenu, cene su vrlo pristupacne.


U letnjem periodu verujem da gotovo nema zene kojoj nije potrebno dodatno matiranje i dobro fiksiranje sminke.

Dugo vremena nisam menjala Max Factor Creme Puff kameni puder, zapravo i dalje ga imam, ali sam zelela da probam nesto novo. Neko vreme sam se premisljala i na kraju ipak uzela ovaj Rimmel. Nisam pogresila...


Pakovanje je plasticno, standardno za ovaj tip proizvoda, odlicno funkcionise i izdrzljivo je, sadrzi 7g proizvoda. Cena pudera je oko 500din.
Pre svega puder mi je privukao paznju jer je beo, odnosno univerzalan. Kako sam svetlog tena, uvek imam problema sa puderima/korektorima, odnosno njihovim nijansama. Tako sam delimicno pogresila i sa MF puderom, nijansa mi je suvise rozikasta, ali uz pazljivo doziranje moze da prodje...
Medjutim, ovaj puder je za mene otkrice, narocito ce mi znaciti u zimskom periodu (zbog nijanse).


Puder je zaista divno mleven, svilenkast, tako da je potrebno da budete lake ruke, kako nebiste bile kao iz pekare. Nema izrazen miris. Odlicno matira i prijatan je na kozi, nema osecaja tezine na licu. Nije mi izazvao bubuljice.  Odlicno fiksira tecne/krem proizvode. I ako puderi ovakve 'nijanse' vaze za univerzalne, devojke izrazito tamnog tena moraju biti izuzetno pazljive pri nanosenju ili ga jednostavno zaobici. Potrebna je izrazito mala kolicina, trajace dugo, tako da je veoma isplativ...


Veoma sam zadovoljna puderom i rado bih ga kupila ponovo, mada nisam sigurna da li je LE...
Da li ste probale nesto od novih Rimmel proizvoda? 

5 коментара:

  1. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odlična recenzija. Izgleda obećavajuce ali ja sam ipak vjerni obožavatelj Rimmel Stay Matte pudera u kamenu. :)

      https://ccaammblog.blogspot.com/

      Избриши
  2. Dopada mi se tvoja recenzija kao i sam proizvod. Slabo koristim pudere u kamenu ali ovaj sada planiram da probam. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.com/2018/07/online-shop-manzara-fashion.html

    ОдговориИзбриши