уторак, 10. јул 2018.

Elizavecca proizvodi

Korejska kozmetika je postala pravi hit u svetu, kako je kod nas slab izbor njihove kozmetike, uglavnom sve narucujemo iz inostranstva/online, tako da verujem da su recenzije ovakvih proizvoda zaista korisne. Danas vam predstavljam brend Elizavecca, njihovu kompletnu ponudu mozete pogledati na njihovom zvanicnom sajtu-ovde.



Usluga na sajtu je odlicna, tim je ljubazan i poslovan, isporuka relativno brza (dve nedelje). Proizvodi su stigli zapakovani u kartonsku kutiju, kutija je na zalost stigla skroz izguzvana ali je preslatka, svuda po kutiji su nacrtani prasici. Proizvodi su stigli u odlicnom stanju, izuzev sto su kutijice proizvoda malo izguzvane, nista strasno mada steta jer su kutije fenomenalno uradjene, tako lepe, sarene, zabavne...

Nega lica mi je izuzeno vazna, zato sam se silno obradovala njihovim proizvodima. 





hell-pore vitamin bright turn peeling gel

Prvi na redu za testiranje bio je piling za lice .
Kako mi cesto izlaze bubuljice a imam i dosta mitisera na nosu kojih se tesko resavam, rado isprobavam sredstva za ciscenje lica. Ovaj piling je za mene bio nesvakidasnji u svakom smislu, prvo sam pala na pakovanje, kako odoleti ovom prasencetu? Kutija je vrlo zabavna, na poledjini su detalji na engleskom jeziku, sadrzi tubu od 150ml. Tuba je zasticena folijom. Proizvod ima osvezavajuc, prijatan miris, nesto poput mente. Piling je u formi gela, lepo se razmazuje, potrebna je mala kolicina, tako da ce vam dugo trajati. Gel nema tipicna piling zrnca, zapravo nema nikakva zrnca, vec kako trljate gel po licu, tako se rola i formiraju se grumuljice koje ciste lice. Nije nimalo lepog izgleda niti deluje preterano obecavajuce sto se tice samog efekta na kozu, na neki nacin je lepljiv i imacete osecaj da vam je ugusio kozu...medjutim, kada se ispere lice, osecaj je dobar. Lice je zategnuto i sveze, nakon redovne upotrebe lice mi je postalo cistije. Vrlo je vazno da gel ne drzite dugo na licu, jer sto vam duze bude bio na licu teze cete isprati lice, u uklanjanju vam mogu pomoci i neki sundjercici za pranje lica...




cer 100

Sledece sto sam isprobala jeste ovaj proteinski leave in za kosu. Proizvod dolazi u zabavnoj kutijici, tubica je vrlo mala, sadrzi 50ml proizvoda. Tuba je zasticena folijom. Preparat je kao i svi slicni namenjen laksem rascesljavanju, omeksavanju kose, zagladjivanju krajeva, pruza dodatni sjaj i oporavak ostecenoj kosi... Nema miris, vrlo je jednostavan za upotrebu, ja ga nanosim na prosusenu kosu, od pola pa do krajeva. Proizvod je nesto izmedju kreme i gela, dobre je gustine tako sa se jako lako rasporedjuje po kosi i dovoljna je manja kolicina. Ne masti i ne otezava kosu. Nakon susenja kosa je ravna, ali ima volumen (ovo mi se veoma dopada, jer inace kada mi neki preparat izravna kosu, ona izgleda nekako slepljeno, masno...), meka je a krajevi su lepo slozeni. Veoma sam zadovoljna efektom koji pruza, a pakovanje je preslatko.


Korejske sheet maske su pravi hit svuda u svetu. Razlozi su vrlo jednostavni, povoljne su, pruzaju odlicne rezultate, zabavne su...

Pruzila mi se prilika da probam jednu klasicnu masku i jednu za predeo oko ociju. 

goggles eye lock in aqua mask

Maska za predeo oko ociju je izradjena od bio celuloze. Uloga maske je smanjenje otoka, hidratacija, posvetljivanje... Maska pruza blagi osecaj hladjenja, prijatnog je i blagog mirisa.
Na licu se drzi oko 15 minuta, nakon toga je skinete a ostatke umasirate i ostavite da koza upije. Nakon sto koza upije proizvod, nema nikakvih tragova. Predeo oko ociju je osvezen, koza hidrirana i blago zategnuta.


fruits deep power ringer mask 

Klasicna sheet maska, prijatnog je mirisa, odlicno je natopljena, cak i previse, tako da ostatak seruma u kesici mozete sacuvati te ga namazati na lice, vrat i dekolte neki drugi dan. Na licu sam je drzala 20ak min, nakon toga sam ostatke proizvoda umasirala u lice, vrat, dekolte. Koza je relativno brzo upila serum. Nakon maske osecaj je odlican, lice ima zdrav sjaj, meko je i hidrirano. Maska narocito prija kao osvezenje za kozu po ovim vrucinama.


Prvo iskustvo sa Elizavecca proizvodima mi je i vise nego pozitivno. Pakovanja su predivna, po njima se primeti da je ulozeno dosta truda u sam koncept, cene proizvoda povoljne a kvalitet odlican. Na sajtu je ogroman izbor tako da svako moze pronaci odgovarajuce proizvode za sebe. Sastav proizvoda je lepo istaknut, kao i uputstvo za upotrebu.

Kakvo je vase iskustvo sa #kbeauty kozmetikom?

#pr uzorak 

Нема коментара:

Постави коментар