среда, 13. јун 2018.

Makeup Revolution Soph paleta senki

Vreme je za nastavak price o Makeup Revolution proizvodima. Soph paleta senki nije sajamski novitet, ali je relativno skoro stigla u Alexandar Cosmetics i nije lako doci do nje jer je stalno rasprodata, mada mislim da je uzrok tome sto nabavljaju manju kolicinu...

Ova paleta se izdvaja svojim dizajnom jer je u nekom nude/gold fazonu. Cena palete je oko 1400din, sadrzi 24 x 1.1g proizvoda, sto je dobra kolicina za jednu paletu. U paleti je i ogledalo, sto je cini jos prakticnijom.


Od kada je bio najavljen njen dolazak premisljala sam se u vezi kupovine. Ali kada sam je konacno drzala u rukama nije bilo dileme, morala sam je imati. Boje su fenomenalne, obradovala sam se kada sam videla da su tu i ljubicasti i zeleni tonovi, jer iskrena da budem, umorila sam se od crvenih/rozih koje sada guraju u svaku paletu, pa prosto sve palete lice. Ni ovde nisu izbegnute pomenute nijanse, ali nekako ima od svacega po nesto pa pruza vise mogucnosti, mislim da je ovo paleta koja bi se svidela svakoj ljubiteljki sminke.
Sve nijanse su dobre/odlicne pigmentacije, odlicno se nanose i lepo blendaju, postojane su. Shimeraste senke se mogu nanositi i vlaznom cetkicom/prstom pa tako mozete dobiti zanimljive efekte, neke senke tako dobiju malo drugaciju nijansu.





Moram da priznam da me je paleta zaista odusevila, jer je odnos cene i kvaliteta odlican, a mogucnosti koje pruza paleta neogranicene. Boje su predivne i idu od nekih klasicnih do toatalno neobicnih, kada pogledate pakovanje koje je predivno pomislite da su unutra neke nude/zemljane boje, medjutim, paleta krije pravo carstvo boja...






Kako vam se cini?
Hvala na citanju 🐞

Нема коментара:

Постави коментар