четвртак, 21. јун 2018.

Krauterhof Anticelulit Serum


Leto je tu, a sa njim i veciti problem, celulit.
Uglavnom se sve setimo borbe protiv celulita onda kada pomilimo na odlazak na more ili nesto oskudniju odecu, i uglavnom kada potrazimo savet/pomoc cujemo komentar 'kasno si se setila'...
Medjutim, ja smatram da za bavljenje ovim problemom nikad nije kasno, pa ni 10ak dana pred odmor, zasto? Zato sto uz par sitnih promena i malo truda, boljitak se vidi. 
Nedavno sam dobila Krauterhof anticelulit proizvode, dvonedeljni serum i anticelulit gel medju zenama poznatiji kao 'nemac'.
Upotreba oba proizvoda je vrlo laka i jednostavna, danas cu post posvetiti anticelulit serumu, a u jednom od narednih postova cete procitati i utiske o gelu protiv celulilta.


Serum dolazi u prakticnoj tubici od 100ml. Prijatnog je mirisa, redje teksture, tako da se vrlo lako utrljava. Koza ga ne upija bas istog trenutka, tako da ostavlja 2, 3 min za blagu masazu rukama kako bi se podstakla cirkulacija. Kada koza upije proizvod javlja se osecaj zagrevanja. Zagrevanje krece postepeno i ide do nekog podnosljivog intenziteta, cak i kod nas sa osetljivijom kozom. Uloga seruma je da pripremi kozu za upotrebu anticelulit gela.
Sastav je veoma dobar i daje nadu, zar ne? Da li serum zaista funkcionise? Da.
Celulit nece nestati, niti biti razbijen, ali ce vam koza biti znatno cvrsca, punija i zategnutija. Samim tim celulit je manje vidljiviji i izgled tretirane regije (u mom slucaju noge) znatno boljeg izgleda. Potrebno je da budete pazljive sa koriscenjem kako vam serum trajao tacno 14 dana, vrlo je bitno da serum nanosite u tankom sloju, jer ce vam u suprotnom zafaliti. Serum se nanosi u vecernjim casovima. Ako imate probleme sa prosirenim venama/kapilarima ovu kolekciju kao ni slicne (sa efektom zagrevanja) nazalost nije preporucljivo da koristite. Ja imam osetljivu kozu te su se na par mesta pojavili ispucali kapilari, ali mi proizvod nije izazvao nikakvu dodatnu reakciju.


Pratite me na Instagramu-klik

Ja sam tretirala samo noge, posebnu paznju sam posvecivala butinama jer tu imam zaista ogroman problem sa celulitom. Nanosila sam serum u tankom sloju, uz kratkotrajnu masazu dok koza ne upije proizvod. Uz koriscenje seruma svakodnevno sam bila fizicki aktivna i pila dosta vode, i izbacila po koji slatkis :) da li sam zadovoljna efektom? Da. Koza je znatno zategnutija, tako da se neravnine/rupice od celulita manje vide, kada pritisnete kozu osetite da je nekako 'punija'.


Da li bih ponovo koristila ovaj anticelulit serum? Da, jer je odlicna mozivacija za dalju borbu protiv celulita (sto ja negde i vidim kao njegovu ulogu), a isto tako i fantasticno brzo resenje pred plazu, jer cete se osecati znatno prijatnije sa zategnutom kozom.

Cime se vi borite protiv celulita? 

2 коментара: