петак, 29. јун 2018.

Bioten MultiCollagen serum za lice

Bioten MultiCollagen liniju sam zelela da kupim odavno, imala sam priliku da probam kolekciju cim se pojavila (dobila sam uzorke) i proizvodi su mi se dopali na prvo mazanje, medjutim, nekako je uvek nesto drugo bilo prece. Pre nekog vremena serum je bio na odlicnoj akciji pa sam ga konacno kupila.
I ako ova kolekcija bas i nije za moju starosnu dob (22god), obzirom da je na pakovanju navedeno 30+, ipak sam pocela da je koristim jer je sastav sasvim dobar a sastojci u takvoj koncentraciji da ne mogu da naskode osobama mojih godina.



Uloga seruma je visestruka; smanjenje bora, hidratacija, povecanje elasticnosti...


Serum dolazi u providnoj, staklenoj bocici (odlicno, jer se vidi koliko je proizvoda ostalo) od 30ml. Doziranje je pomocu pipete.
Serum je vodenast, predivnog mirisa (mene asocira na Kosili), lepo se dozira. Obzirom da je serum vodenast koza ga vrlo brzo upija, gotovo momentalno, na kozi ne ostavlja tragove. Nakon nanosenja pruza predivan osecaj, zaista se cini da je koza hidrirana i zategnuta u trenutku i taj osecaj nije kratkotrajan vec ostaje i nakon seruma.
Serum narocito prija uvece, nakon celodnevnih vrucina, izlozenosti Suncu...vrati kozi zivost.
Nakon redovnog koriscenja seruma nisam primetila da mi je serum izazvao bubuljice ili neke slicne probleme; koza je zategnutija, neznija na dodir, hidrirana, blistava...
Moram da priznam da mi se kod seruma posebno dopada to sto pruza dubinsku hidrataciju, jer osecaj svezine i jedrosti ostaje i nakon sto se serum ukloni.
Ono sto nije sjajna stvar jeste to sto se serum vrlo brzo trosi, ali kako nije preterano skup (mislim da mu je cena oko 800din)ako vam se dopadne nece biti toliki problem.


Vrlo rado cu ponoviti kupovinu, a u nekom od narednih postova mozete ocekivati i nastavak price o ovoj kolekciji. Da li ste probale MultiCollagen proizvode?

4 коментара:

  1. Nisam probala ovu kolekciju :) jako volim Bioten proizvode ali imam dosta nakupljene kozmetike pa ce kupovina ovog seruma da saceka :) divna recenzija <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ni ja nisam probala ovaj serum. Odličan post, zaista! ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши