петак, 3. март 2017.

Golden Rose Selective 02 paleta

U danasnjem postu predstavljam vam jednu neplaniranu kupovinu koja me je veoma prijatno iznenadila...
Moram priznati da sam do kupovine ove palete slabo posvecivala paznju ovom brendu, moje zanimanje za isti se uglavnom svodilo na kupovinu lakova za nokte i po nekog ruza...
Mislim da do sada cak  nikada i nisam probala njihove senke, ili mozda jesam, ali nekada davno...
Bilo kako bilo, nakon ove kupovine moram reci da sam prijatno iznenadjena time kako je Golden Rose napredovao, od pakovanja preko kvaliteta proizvoda pa sve do cinjenice da su poceli da prate trendove.
Ovu paletu sam kupila sasvim slucajno, otisla sam po ruz, bila je na nekom solidnom snizenju, a kako sam ja neko ko voli neutralne/braon/zlatne tonove za svaki dan, nisam mogla da odolim. Pravdala sam se sama sebi da cu koristeci ovu paletu, pristedeti neke malo skuplje...
Selective palete dolaze u tri varijante, od kojih su 01 i 03 porpilicno raznovrsne sto se tice boja, da ne kazem sarene, dok je ova 02 jedna od onih to go varijanti. Boje su veoma lepo odabrane i sve se fantasticno kombinuju medjusobno, uglavnom su prilagodjene nekom suptilnijem izgledu, ali postoji i nekoliko nijansi koje izgled mogu obogatiti i prilagoditi ga vecernjem izlasku, pa je samim tim paleta zgodna i za putovanje. Uz paletu dolazi i dvostrani sundjerasti aplikator, a paleta je izradjena od veoma cvrste mat plastike i sadrzi i ogledalo u punoj velicini.


Paleta sadrzi 12 boja, od kojih svaka ima po 1,6gr sto je poprilicna kolicina za jednu paletu.
Sve boje su dobro pigmentovane, sa izuzetkom tri svetle, koje su ocekivano slabije pigmentacije, ali uz dobru bazu i sa njima se moze raditi. Meke su, lepo se nanose i blendaju, ne skupljaju se u pregibu, a sa bazom mogu da izdrze ceo radni dan (oko 8h), a nakon toga naravno pocinju da gube na intenzitetu, ali blago i uredno, bez musavog, rakun izgleda... 
Moram priznati da od kada sam je uzela, samo nju koristim, stoji prva na polici, sadrzi sve sto volim, laka je za rad i prosto nema razloga da bude zabacena...
Puna cena palete je oko 1000din, na trenutak deluje puno, i neke ce reci da za te pare postoje i druge dobre palete, ali kada uzmem u obzir boje, kvalitet, kolicinu i pakovanje, i ova opravdava cenu, lepa je i kao poklon...



Da li bih je ponovo kupila? Da. I preporucila bih je svima vama koje tek otkrivate svet sminke, koje volite svedenu sminku, odlicna je za posao, skolu... Jednostavno sa ovom kombinacijom boja nema greske, jer su to osnovne boje koje su potrebne svakoj zeni.









Hvala na citanju.

3 коментара: