субота, 18. март 2017.

L'Oreal Triple Active nocna krema

Ponovo se vracam pisanju o preparativi. I ako ovu kremu nemam preterano dugo, smatram da je dovoljno da steknem konacni utisak o njoj, a kako su L'Oreal proizvodi na akciji u pojedinim drogerijama, mislim da ce nekim devojkama znaciti tekst...
L'Oreal preparativu sam probala tek krajem prosle godine kupivsi njihovo ulje za lice, kako sam uljem bila zadovoljna, bila sam sigurna da cu nekom trenutku nastaviti da istrazujem njihove proizvode... 

Triple Active krema je dosla kao neplanirana kupovina, bila je na snizenju u Rodi, a kako su mi ostale kreme bile pri kraju, eto izgovora za kupovinu. Nisam imala nikakva ocekivanja, iskreno, ali sam ovoj kremi zadala konkretan zadatak, a to je da mom dehidriranom licu od prehlade i hladnog vremena vrati normalni izgled i osecaj...
Ovu kremu iz L'Oreala opisuju kao hidratantnu nocnu kremu koja deluje u tri koraka pruzajuci dugotrajnu hidrataciju, regeneraciju i zastitu. Namenjena je svim tipovima koze i svim starosnim grupama. Zvuci obecavajuce, zar ne?
Da li je ispunila ocekivanja? Apsolutno.

Moja koza je normalna/sa cesto masnom T zonom i ova krema joj je veoma prijala.
Nakon prvog koriscenja koza je bila umirena i meka, osecaj zatezanja je nestao. Da je odradila posao najbolje se videlo na podruciju oko nosa, koje je usled prehlade bilo uzasno suvo, perutalo se i naravno peckalo je. Krema je u roku od par dana sve to smirila i dovela u stanje normale... Nije mi izazvala bubuljice niti bilo kakve probelem tog tipa. 
Tekstura kreme je srednje gusta, masna, blagog mirisa, lepo se razmazuje i dovoljna je mala kolicina za celo lice, pakovanje je vrlo lepo, masivno, stakleno i sadrzi 50ml proizvoda. Koza je lepo i relativno brzo upija, ne ostavlja masni trag na licu, ali je vazno da vodite racuna i ne nanosite preveliku kolicinu. I ako je navedeno da je krema za sve tipove koze, ja je ipak ne bih preporucila osobama sa masnom, jer sam primetila da mi je pojedinim danima na T zoni teska, da je koza tu slabije upije, tako da smatram da bi osobama sa masnom kozom 'sedela' na licu. Mislim da bi najvise odgovarala normalnoj do suvoj kozi, za izrazito suvu kozu opet smatram da ne bi bila dovoljna u hladnijem periodu...
Sastav i sve detalje sa pakovanja mozete videti na fotografijama na kraju posta.
Da li bih je ponovo kupila? Da. Zato sto je za oko 500din ovo jedna veoma dobra krema za svakodnevnu negu normalne/suve koze, te vam preporucujem da je probate, jer verujem da se necete pokajati...




Hvala na citanju.

Нема коментара:

Постави коментар