уторак, 28. фебруар 2017.

Maybelline Instant Anti-Age The Eraser korektor

Posle kraće pauze, napokon se vraćam pisanju... 
Današnji post ću posvetiti jednom od trenutnih favorita. 
Maybelline Anti-Age korektor važi za jedan od popularnijih drogerijskih korektora. Više se ne može naći kod nas u prodaji, pa ako putujete eto ideje za suvenir.  Za oko 900din dobijate 6,8ml proizvoda, a obzirom da je potrebno veoma malo za prekrivanje trajaće vam dugo. Postoji 6 nijansi korektora, a ja sam se odlučila za light jer je tada bio najsvetliji od svih dostupnih za poručivanje. Light je srednje svetla nijansa, žutog podtona. Prekrivanje koje pruža je srednje do potpuno, u zavisnosti od vaših podočnjaka i količine koju nanosite. Može se blago nadograditi. Vrlo je važno da pri nanosenju budete umerene i pažljive, kako umesto svežeg izgleda ne biste dobile sve suprotno. Potrebno ga je u tankom sloju lagano utapkati prvo sundjerastim aplikatorom sa pakovanja a zatim i dodatno prstima, a potom i fiksirati odgovarajucim puderom. Vrlo je važno da vam područije na koje ga nanosite bude hidrirano i da sa količinom ne preterate, pošto je sklon uvlačenju u borice. Kada sam već pomenula sunđerčić, malo je nepraktičan jer se ne može skidati i prati. Ali je funkcionalan, što je najbitnije... 


I ako je korektor pre svega namenjen ženama u nekim zrelijim godinama, ja ga vrlo rado koristim na početku dvadetih, jer mi se veoma dopada ono što pruža. Pored glavne namene, prikrivanja tamnih podočnjaka, ja ga ponekad iskoristim za prikrivanje flekica od bubuljica i sa tim se izbori sasvim pristojno. Postojanost mu je uz fiksirsnje veoma dobra, na mojoj normalnoj koži izdrži radni dan oko 8h. Da li bih ga ponovo kupila? Da. A preporučila bih ga i vama, ako budete u prilici da ga nabavite. 





Hvala na čitanju. 


Нема коментара:

Постави коментар