понедељак, 16. јануар 2017.

Real Techniques cetkica za korektor

Post o ovoj cetkici nisam planirala, kao ni njenu kupovinu (dobila sam je greskom, zelela sam cetkicu za setovanje), ali sam ipak resila da je zadrzim, posto svakako nisam imala cetkicu za korektor kojom bih bila u potpunosti zadovoljna...

Kao sto sam i rekla, prvenstveno sam zelela cetkicu za setovanje koja je bila na akciji, kako je nije bilo u mom Dm-u, zamolila sam tetku da je kupi u drugom, ali je pogresila, tako da sam ne planirano dosla do ove cetke. Tacnu cenu u Dm-u ne znam, a na RT sajtu je oko 1100din...
Dolazi u plasticnoj kutiji koja je lepo obezbedjena od otvaranja... Na kutiji su standradno ispisane generalije o poreklu, nameni...
Cetkica je izradjena od sintetickih dlaka, secena je pod uglom tako da je na neki nacin prilagodjena nanosenju korektora na podocnjake. Veoma je meka, tako da ne ostavlja linije. Odlicne je gustine. Lako se odrzava... Pre ove sam koristila ravnu/pljosnatu cetkicu za korektor iz Oriflejma, koja nije bila nista posebno...


Cini mi se da ova cetkica nije bas popularna, ne znam iz kog razloga, jer meni se bas dopala i zadovoljna sam njom.
Ja je ne bih nazvala iskljucivo korektor cetkom, prema mom misljenju, ovo je jedna multifunkcionalna cetkica. Odlicna je sa mnogim tecnim  proizvodima, korektorima (kako laganijim tako i tezim), hajlajterima, puderima... Zapravo odlicna je kada god vam je potrebna preciznost. Cak bi mozda mogla da posluzi i precizne konture, to nisam probala posto nemam proizvode tog tipa u kremastom/tecnom stanju.
Ja je prvenstveno koristim za nanosenje korektora na podocnjake i prezadovoljna sam kako radi taj posao, odlicno nanese proizvod uz prirodnu zavrsnicu i bez tragova/linija. Koristim Maybelline Eraser i Oriflame The One Ever Lasting korektore. Prvi je poznat kao odlican, drugi je dosta laganiji ali je uz ovu cetku i taj odlican.
U svakom slucaju, ova cetkica ima preporuke sa moje strane, i ako sam prvo bila razocarana sto nisam dobila onu koju sam zelela...
Ono sto bih jos dodala jeste da vam se moze uciniti nekako 'suvom' kada krenete da radite njom, pogotovo ako koristite neke teze korektore, u tom slucaju mozete prsnuti malo MAC Fix+ na nju, ili natopiti tufer micelarnom vodom pa malo kao obrisati cetku... Bilo kako bilo ja sam zadovoljna i preporucila bih je. 







Hvala na citanju...

Нема коментара:

Постави коментар