субота, 21. јануар 2017.

Pantene Pro-V Argan Oil Elixir

Obozavam proizvode za negu kose, narocito maske, slobono mogu reci da sam se u poslednje vreme nekako navukla na kupovinu istih... Zapravo navucena sam na kupovinu kozmetike uopsteno. Tako sam zavrsila i sa ovim preparatom, bio je na akciji a ja nisam mogla da ga zaobidjem.

Nekako nisam ljubitelj Pantene kozmetike, ne znam zasto, nekako me ne privlaci. Ne vidim nista zanimljivo kod njih. Ali kako mi je ulje za kosu iz Oriflejma bilo na pola, a i malo sam ga se zasitila, resila da sam probam nesto drugo. Sasvim slucajno sam u prodavnici videla da je na akciji Pantene Keratin serum za kosu i kupila ga, bio mi je sasvim ok, koristila sam ga kratko i prosledila ga drugarici... Onda sam posle nekog vremena videla da postoji i ovaj sa Arganovim uljem i resila da probam i njega. 


Proizvod dolazi u jednostavnoj plasticnoj bocici sa funkcionalnom pumpicom, pakovanje sadrzi 100ml proizvoda, sto smatram za pozamasnu kolicinu kada su ulja/serumi za kosu u pitanju. Jer je dovoljno 2, 3 pumpice u zavisnosti od duzine kose. Ulje je veoma retko tako da se lako rasporedjuje po kosi, ja ga nanosim na polu suvu kosu. Ono sto mi se nije dopalo u odnosu na Pantene Keratin ulje jeste to sto kod ovog preovladava miris alkohola, te sam se odmah razocarala i uplasila da ce mi isusivati krajeve, jer je alkohol u samom vrhu sastojaka, mada je alkohol pri vrhu i kod Keratina...
Medjutim, proizvod se pokazao kao sasvim pristojan. Koristim ga vec neko vreme, i nisam primetila da je kosa isusena, cak je i izuzetno meka, mada verujem da su za to zasluznije maske i cinjenica da mi kosa nije farbana i da je ne peglam... Za cenu od oko 350din smatram da je ovo sasvim pristojan proizvod, a kako su uvek oba ulja na akciji, ipak bih se pre odlucila za Keratin, jer mi se on cini boljim, ne samo zbog lepseg mirisa vec je i samo ulje nekako lepse, i mozda je malo bolji efekat imalo na kosu. U svakom slucaju, vredi probati barem Pantene Keratin jer je veoma isplativo a sasvim zadovoljavajuceg kvaliteta, osim u slucaju kada vam je kosa ekstremno suva/ostecena, onda su potrebna mnogo hranljivija ulja i dobre maske. 



Hvala na citanju...

Нема коментара:

Постави коментар