субота, 21. август 2021.

Roler za lice od žada

 Roler za lice od žada 💎 zvuči stvarno glamurozno, ali da li je zaista i potreban i koristan? 🤔

Ne, nije nešto bez čega se ne može, ali se meni pokazao odlično, obožavam da ga koristim i ne smatram novac bačenim. 💸

Mom licu prija. Nije se desila nikakva magija njegovom upotrebom, ali masaža koju vršite prija licu, jedrije je, osveži vas, naročito ako ga kombinujete sa serumima koji pružaju bogatu hidrataciju. 💦

Pun pogodak! Još ako ste premoreni i imate osećaj da vam je lice naduto, uživanje... 💆🏻‍♀️

Postoje razne tehnike masaže, ja primenjujem najjednostavniju, rolam od sredine lica ka spolja, ne opterećuje me a za moje potrebe je sasvim učinkovito. 👍🏻
Nemojte pritiskati lice koju god tehniku da primenite, nećete ništa značajno postići, čak naprotiv... 

Na tržištu je sada zaista odličan izbor ovih masažera, a razlike u cenama negde i ogromne
Moj masažer je iz @dm_srbija postoji još nekoliko varijacija ovog kamena, a cena je 1299din. i mislim da je ovo nešto najpovoljnije što možete naći a da nije plastika. ✨

Da li koristite masažere za lice? 📝

Hvala na čitanju! 

Нема коментара:

Постави коментар