петак, 13. август 2021.

Elseve Dream Long Frizz Killer serum

 Stilizovanje kose uz pomoć prese zahteva dobru negu ali i zaštitu od toplote. 💥

Naći dobar proizvod koji će sačuvati kosu od toplote ali je i učiniti lepom nije lako. 🤷🏼‍♀️

Novi Dream Long Frizz Killer serum je upravo takav, štiti kosu od toplote ali je u isto vreme čini prelepom. ❣️

Bez suvih i izlomljenih krajeva, bez čuperaka koji vire na sve strane. Samo lepa kosa.
Ono što me je posebno kupilo jeste činjenica da efekat traje do sledećeg pranja. 🧖🏼‍♀️


Krajevi su zaglađeni, kosa meka, sve je na svom mestu, čak i kada prespavam ili je vežem. 
Nakon 2,3 dana neće biti savršeno ravna, ali je i dalje lepa i uredna. ✨

Moja kosa je prilično neposlušna, ne sarađuje koji god da je način stilizovanja u pitanju.
Nakon prese bi bila lepa par sati i tu se sva priča završava, tako da je neophodno bilo svakodnevno peglanje.
Za mene lično zahtevno, za moju kosu jako loše, te sam na kraju odustala od prese, mislim da je godinama nisam koristila dok nedavno nisam uzela ovaj serum. 🙂

On je za mene magičan, fenomenalan, otkriće! 🧚🏻‍♀️
Obožavam ga i definitivno će postati stalni deo moje družine za negu & stilizovanje kose. 

Važno je da znate da serum svoj efekat pokazuje isključivo kada kosu peglate/fenirate.
Ako kosu samo osušite fenom apsolutno ništa nećete uraditi. ❌


Serum je prilično redak, jako lako se raspoređuje, ne masti i ne otežava kosu. Ima intenzivan miris. 

Serum sam kupila u @lilly_drogerie po ceni od 499din. 🛍️


Hvala na čitanju! 

Нема коментара:

Постави коментар